furiaman Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 lurer på om 6trinns girkasse fra audi 100 2.5tdi passer i min audi 100 2.3e med 5trinns manuell? Ut i fra lydene å bedømme ryker min snart og en på jobb har en kasse fra 2.5tdi Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 lurer på om 6trinns girkasse fra audi 100 2.5tdi passer i min audi 100 2.3e med 5trinns manuell? Ut i fra lydene å bedømme ryker min snart og en på jobb har en kasse fra 2.5tdi Vet ikke om det er til noe hjelp, men CUS (5 gir) kassa som sitter på 2.5 TDI (AAT) i A6, passer rett på 2.3'n. Måtte bare bytte drivaksler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 kjekt å vite uansett:) lurer på akkurat denne 6trinns-kassa siden en på jobb har en slik jeg kan få billig Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Blir vel litt feil utveksling med dieselkasse på bensin ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Blir vel litt feil utveksling med dieselkasse på bensin ? Ja hvis du skal grisekjøre, eller drive med banekjøring så. Men for oss som liker å ha det stille og rolig i kupeen, spare motor, og bensin, spesielt i høyere fart, så er det helt riktig utveksling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Man driver vel ikke nødvendigvis med grisekjøring eller banekjøring når man har rett utveksling :well: Men klart, sliter man med høyt turtall på høyere hastigheter er jo dette en mulighet for å senke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg