c20let2k Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Da ble det ny bil, en Opel vectra GTS Imrscher editon av type 2005 modell :) Gikk i fella sist gang og kjøpte en audi, noe som jeg fort fant ut at jeg ikke trives med.. Førstebilen var calibra, så audi, så en vectra turbo så og denne :) Eneste planene med bilen hittil er chromespeil i orginal utfølelse samt en GTS I500 grill, 19'' felger fra vectra OPC, så blir felgene på bildet vinterfelger.. Har stortsett det meste av utstyr som regnsensor, ac/klima, kjørecomp, crusecontroll osv.. Dette er bruksbilen så har jeg turbo vectraen som lekebil. Den blir da slik som denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Gratulerer! Blir bra det her :) Hvilken motor? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Ser ut som en 1.8L 16V på 122HK det der. Gratulere med ny bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg