Gå til innhold

Lakkering av min Audi S6 i Litauen, før og etter! -bilder.

Ranger emnet


Espein

Anbefalte innlegg

Har hatt bilen min, en Audi S6 4.2 liter til lakkering i Litauen nylig. Den var der i ca 3 uker.

 

Skulle lakkere bilen opptil taket og fikse noen nye deler.

 

Prisen til sammen er jeg ikke sikker på, men ble vertfall 8000 kr for lakkering(lakk, grunning osv), fjerning av noen små bulker og riper og ny bagasjeluke.

Dørlistene kostet vel 250 pr par, ny registereim + tannhjulene ble vel noen tusen. Skiftet også drivknuter framme og fikk på nye lister rundt om. Takspoiler monterte de også. De vasket også lyktehusene mine og skiftet et glass der. Monterte nye side-blinkers på siden fremme.

 

Har noen bilder dere kan sammenligne litt.

 

FØR LAKKERING:

 

audien1.jpg

audien2.jpg

audien3.jpg

audien4.jpg

audien5.jpg

Bilde098.jpg

Bilde005.jpg

 

 

 

ETTER LAKKERING:

 

audi_bak2.jpg

audi_bak.jpg

audi_baktank.jpg

audi_emblem.jpg

audi_felg.jpg

audi_sub.jpg

audi_sia.jpg

audi_inni.jpg

audi_framme.jpg

audi_framsia.jpg

 

 

Det som er gjort etter Litauen turen er: nye skiver og klosser bak + en ny kalipter.

Ny dynamo.

Fjernet midtre-lydemper

Nye felger for en super billig penge :)

Emblem.

 

 

Hva synest dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står ikke det i første tråden da? eller missforsto jeg her?

 

Lakkering av min Audi S6 i Litauen, før og etter! -bilder.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Har hatt bilen min, en Audi S6 4.2 liter til lakkering i Litauen nylig. Den var der i ca 3 uker.

 

Skulle lakkere bilen opptil taket og fikse noen nye deler.

 

Prisen til sammen er jeg ikke sikker på, men ble vertfall 8000 kr for lakkering(lakk, grunning osv) ,fjerning av noen små bulker og riper og ny bagasjeluke.

Dørlistene kostet vel 250 pr par, ny registereim + tannhjulene ble vel noen tusen. Skiftet også drivknuter framme og fikk på nye lister rundt om. Takspoiler monterte de også. De vasket også lyktehusene mine og skiftet et glass der. Monterte nye side-blinkers på siden fremme.

 

:)

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, hvorfor legge ut bilder av motorrom, dash og bagasjerom når folkene ikke har gjort noe der? :roll:

 

Og egentlig, folk vet vel at det er billig å dra til slike plasser å få gjort jobber, men det er samtidig risikabelt.. Og som bead sier, en nylakkert bil ser da lik ut uavhengig av hvilket land arbeidet er gjort i..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår