Mad_Maxx Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Ja, bare lurer, da jeg bare finner coiloverkit til Sierra cosworth. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Mener at cosworthdemperene er tykkere i bunn, der man fester den i navet Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Mener 4x4 dempere skal passe på std Sierra... 2WD er for grove... Evt bruke Cossie spindler men da må du ha Cossie bremser og da baller det på seg hehe Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Mener 4x4 dempere skal passe på std Sierra... 2WD er for grove... Evt bruke Cossie spindler men da må du ha Cossie bremser og da baller det på seg hehe hehe, det vil jeg tro ja... Noen som kan konfirmere at 4wd passer på da? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 4wd passer ikke på vanlig sierra 2wd , for grove , men 2wd cossi coilovers passer rett nedi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 var sånn det var ja.... hehe Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Var liksom det som virka logisk ;) Jaja, finner vel det ut, bare jeg får solgt Preluden min, så er det Sierra :P Den er mye som å kjøre et badekar i grov sjø, så trenger litt mer understell.... Noen 8x13 felger med 185\55 dekk blir det vel au.. ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 org spindel/nav på std sierra er 40mm, cossie 4x4 er 45mm, men er bare å frese så går det, . har røde koni coilovers på min... Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg