Orihime Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Er det orginale S4 baklykter på den hvite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Er det orginale S4 baklykter på den hvite? Er litt usikker. Trodde de var lik som den andre både på avant og sedan. Idag fikk jeg forresten dekslet for skiltplata mi foran :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Er litt usikker. Trodde de var lik som den andre både på avant og sedan. Idag fikk jeg forresten dekslet for skiltplata mi foran :) Okay. De var i allefall fine :) Venter på bilder av lakka grillramme og skiltplata på plass. Tror det kommer til å bli fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Okay. De var i allefall fine :)Venter på bilder av lakka grillramme og skiltplata på plass. Tror det kommer til å bli fint :) Jepp. Bilder av lakkert grill og skiltplate kan drøye litt. Ettersom jeg tar og lakkerer den samtidig som jeg lakerer stylingen. Og det blir vel første eller andre uka på februar. Alt etter som når stylinga kommer :) Her er bilder av skiltplata i allefall: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Fikk også brev fra Audizine igår. Bilde av A4'en ble med i kalenderen i usa :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Fett! To norske Audier med i den kalenderen nå da! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Fett! To norske Audier med i den kalenderen nå da! Stemmer godt det :) Er en del mer påkosta bilen til Fredrik da men..hehe Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Vel fortjent! Hinsides nydelig bil!! *sikle* :D Blir det litt sort opptikk i nesa? Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Vel fortjent ja:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Vel fortjent! Hinsides nydelig bil!! *sikle* :DBlir det litt sort opptikk i nesa? Takk :) Blir sort optikk ja. Men siden det ikke finnes enda så kommer det samtidig som styling blir lakkert :) Vel fortjent ja:) Takktakk Blir vel bestillt coilovers nå denne uka. Blir H&R sett som senker 70mm Har sett en bil med settet som senker 60mm og det er ganske lavt, så tror det blir greit nok. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Sånn ca som dette håper jeg det går ann og senke bilen min. Hvor mye tror folk dette er sånn ca? Orginal Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ser bra ut det :) Men personlig synes jeg ikke det er pent når hjulene går innenfor hjulbuene. Synes det er penere når det er noen få mm mellom dekket og hjulbuen. Men det er -min- mening da :) Jeg kommer nok muligens til å sette på justerbart på min. Har lyst til å ha igjen allefall litt comfort :P Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Sånn ca som dette håper jeg det går ann og senke bilen min. Hvor mye tror folk dette er sånn ca? Orginal Nice:) ville tippa ca 60-75mm:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ser bra ut det :) Men personlig synes jeg ikke det er pent når hjulene går innenfor hjulbuene. Synes det er penere når det er noen få mm mellom dekket og hjulbuen. Men det er -min- mening da :) Jeg kommer nok muligens til å sette på justerbart på min. Har lyst til å ha igjen allefall litt comfort :P Hehe. Er litt delte meninger om sånt ja :) men personlig liker jeg att biler er litt ubrukelig lave da..hehe Men får se hva som skjer når jeg får senk. venter på pris på h&r litt forskjellige plasser nå. så blir det jeg bestiller når jeg får prisene :) Nice:)ville tippa ca 60-75mm:) takk. håper jeg får bilen så mye ned sånn ca :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Da er Coilovers bestillt :) Så da er det bare felger igjen :o Noen av disse?: Eller bør jeg finne noen med kant? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg