Mission Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Idag sendte jeg ivei en bestilling på Møller på diverse snaks : rolleyes Ble jeg endte opp med å kjøre OEM stilen gitt. Så er det bare og vente noen uker på at tingene dukker opp, så jeg får sendt til lakkering. Ser på de fleste bildene av stylingen til B8 att leppen foran og det skillet på difusor bak er lakkert i kontrastfarger. Noen som harslag på grei kontrasfarge til phantomsort. Vil ikke ha den i sølv, da det blir for mye kontrast. Men tenker på mer ala steingrå eller noe? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 På bildene så syntes jeg sotingen så fin ut jeg! Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 På bildene så syntes jeg sotingen så fin ut jeg! Synes den ble litt mørk jeg. Men så var det mørkt og trist ute når jeg tok bildene også, så håper den er litt lysere på dagtid :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Synes den ble litt mørk jeg. Men så var det mørkt og trist ute når jeg tok bildene også, så håper den er litt lysere på dagtid :) Jeg syntes ihvertfall de matchet lakken meget bra! Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Må si meg enig i theStig her ass, sotinga var perfekt og matchet bilen meget bra! Det er det som er og kalles clean!;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Synes den ble litt mørk jeg. Men så var det mørkt og trist ute når jeg tok bildene også, så håper den er litt lysere på dagtid :) Enig jeg. Syns det ble litt for mørkt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Ble clean baken på bilen. Det er jeg enig i. Men føler den nesten ble for clean. Ble ikke noe som bryter opp bak. Så får se hva som skjer. Mulig jeg fjerner lakken og legger på nytt igjen, bare med mye mindre så det blir lysere. Eller så kanskje jeg ser meg om etter s4 baklys. Bare synd de koster noe ala 6-7000kr :( Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Du får de ikke til å virke, enda. Med mindre du er flink til å koble om ledninger osv. Kufatec holder visst på å lage en adapter da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Du får de ikke til å virke, enda. Med mindre du er flink til å koble om ledninger osv. Kufatec holder visst på å lage en adapter da. Mener oemplus har fikset adapter til de ;) Edit: Ser det er Kufatec som leverer adapter til oemplus Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Mener oemplus har fikset adapter til de ;) Edit: Ser det er Kufatec som leverer adapter til oemplus Da er Kufatec sin ferdig da :D Sist jeg leste om det på Audizine eller Vortex så ventet OEMpl.us gutta på at adapteren skulle bli klar :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Da er Kufatec sin ferdig da :D Sist jeg leste om det på Audizine eller Vortex så ventet OEMpl.us gutta på at adapteren skulle bli klar :) http://oempl.us/index.php?main_page=product_info&cPath=60_78_142&products_id=923 Spørs ja. Men står det er 3-4 uker levering på det da. Så kan være det ikke er 100% enda ;) Men er levert til A5 i allefall. Eneste problemet er at jeg synes de andre ledlysene er penere da. De som er på den hvite jeg la ut bilde av her :) Er på Audizine du også eller? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 http://oempl.us/index.php?main_page=product_info&cPath=60_78_142&products_id=923 Spørs ja. Men står det er 3-4 uker levering på det da. Så kan være det ikke er 100% enda ;) Men er levert til A5 i allefall. Eneste problemet er at jeg synes de andre ledlysene er penere da. De som er på den hvite jeg la ut bilde av her :) Er på Audizine du også eller? Det er jeg vett ;) Samme nick der å faktisk ^^ Den hvite og blå har samme lysa, har den ikke? Bare at bremselysene står på på den hvite bilen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Det er jeg vett ;) Samme nick der å faktisk ^^ Den hvite og blå har samme lysa, har den ikke? Bare at bremselysene står på på den hvite bilen. Okay..hehe. Er xileh der jeg :) Er ikke samma lysene nei. Men fikk høre på VACN at de hvite er til avant. Kjipt om de ikke skal gå på en sedan da. Ser nå att det bilde av den hvite er jo en avant. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Okay..hehe. Er xileh der jeg :) Er ikke samma lysene nei. Men fikk høre på VACN at de hvite er til avant. Kjipt om de ikke skal gå på en sedan da. Ser nå att det bilde av den hvite er jo en avant. Å ja, skulle ikke forundre meg om det var forskjell. Men var disse lysa de endelige utgavene? Altså at de er til salgs? For B8 S4 er vel ikke til salgs helt enda? Ble mye på en gang :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Å ja, skulle ikke forundre meg om det var forskjell. Men var disse lysa de endelige utgavene? Altså at de er til salgs? For B8 S4 er vel ikke til salgs helt enda? Ble mye på en gang :P Hmmm, er ikke sikker på det. Ser ut som de er til salgs ja. Men er jo ikke noen bilder av de, bortsett fra de på A5. Men blir nok ikke noe hastverk for meg enda, ettersom prisene på lysene er såpass høy. Får se om det blir noen på Audizine som montere de først,for å se om de er verdt å bruke så mye penger på..hehe Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg