Gå til innhold

Skoda (og SEAT) treff/samlinger for 2008 - 2011

Ranger emnet


Mikael1977

Anbefalte innlegg

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Tråden er nå gjort sticky, endret topic, og gjelder treff gjenværende 2008 og 2009 sesongen.

 

Ved fastsatt treff, gjør et innlegg med FET skrift og kun denne infoen.

 

----------------------------------------------------------------------------------------

edit mod:

Neste treff er Ski Motorsenter 20 september 2008 kl 12:00 !

 

Da synes jeg at det er på tide med et nytt treff!

Treffet i Drammen blev en suksess og trenger derfor en reprise!

 

Neste treff er tenkt å muligens ha på jobben til SkodaRacing, Motorsenteret Ski AS, som ligger i nærheten av Tusenfryd.

Sitat:

”Det vil da bli mulighet å se nye Skoda, og andre merker.

De som spekulerer i ny bil har mulighet for å prøve.”

 

Hvis jeg ikke husker helt feil her så er LØRDAGER den beste dagen hvis vi skal få med oss litt nye biler :)

 

Synes dette er en bra start på noe som kanskje blir årets siste ”riktige” treff før snødekken blir hekta på!

 

Dessverre så drar jeg på ferie til varmere breddegrader 3-20 sept. så jeg får muligens ikke med meg dette….. men det stopper ikke meg fra at dra i gang denne tråden ;)

 

Så folkens, kom med innspill ang dato/klokkeslett!

 

 

 

Og til sist et litet bilde fra Drammens treffet :D

 

Sykkel.jpg

 

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet med. Som Nicolai sa, finn en dato. Så, Mr Skodaracing, hallooo?

 

Mikael, du som til og med har hatt SEAT, kan du skrive SEAT riktig i tittelen på tråden? På forhånd takk.

 

Nicolai, nå synes jeg du må kommentere all off topic'en og internkranglingen som har blitt i denne tråden allerede. :op:

 

Jeg skal prøve å slutte.

 

Tittelen er nå endret ;)

Skal få inn Skodaracing her sånn at vi kan få avklart en dato.

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår