Gå til innhold

Bilder av norges ENESTE Nissan R35

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tjaaaa, orker ikke og ta den lange historien her.

men jeg kan LOVE deg at selvom en bil er importert ifra usa så behøver den ikke og bli godkjent....

 

Har selv en mazda som jeg har prøvd og få skilter på siden juletider...

nå er ALT originalt utenom fargen og breddinga...

alikvel krever dem europeisk dokumentasjon på en bil som er laget for det amerianske markedet fordi bilen er såkalt ommbygget og faller da utenfor paragraf 1.15 som sier at en bil som er godkjent og registrert i usa skal kunne registreres i norge om den er original...

 

nå ble dette my OT, men det jeg skulle fram til er at biltilsynet kan virkelig kødde med deg om du vil :)

 

Joachim

 

 

 

USA ja, ikke sikkert DENNE får skilter, men som nevnt 1000 ganger før rundt om så skal jo den nye GTR selges i europa, dvs da blir den jo godkjent i europa, noe som da også burde gå å få på skilter i norge som alt annet.

 

MEN, vi lever fortsatt i norge!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte GT-R 35 på torsdag.. kan ikke annet enn å si den imponerte stort!!

 

Noen snapshots her:

http://camillast.com/b2evolution/blogs/index.php/2008/08/28/gt-r?blog=1&title=gt-r&disp=single&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Fotograf i Gatebil Magazine / Autofil

mail: camilla.gatebil@aller.no

http://blogg.camillast.com/

 

2003 OPEL ASTRA COUPÈ TURBO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går ann.. Uansett hvordan tråd som blir startet, så blir det alltid en stor diskusjon ut av ting som egentlig ikke har noe med hovedsaken i tråden og gjøre..

 

Utrolig rå bil ! Leste tidligere i sommer at bjørnstad bil skulle ha et eksemplar av denne. Det ble jaggu meg fort gjort!

At bjørnstad setter på dekaler og reklamerer for sin egen forretning er bare topp. Uansett om den er så sygg som den er (Dekoren), så er det ingen som ikke får med seg hvem som har bilen - Effektivt i mine øyne..

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les posten over a mann , nissan skal selge denne i europa og greier i 2009 engang er det mulig å gå inn i ei nissan sjappe og bestille en;)

 

orker desverre ikke og ta denne diskusjonen på nette med en som tydlighvis ALDRI har hvert på biltilsynet. Du kan isåfall ikke ha gjort noe mere enn og ha tatt lappen der.

 

Tro meg, jeg har holdt på og bala med dem siden jul anngående USA importert bil, så jeg vet hva jeg snakker om.

Det argumentet med at man kjøpe en gtr ifra 2009 hjelper fint lite, sist jeg sjekka så er også mazda rx-7 typegodkjent i norge og det går MANGE her...

Men møter du den rette, så kan jeg love deg du kan slite:)

 

God kveld og beklager til dere andre for OT.. :)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt personlig syns jeg bilen så ut som en dorull på alu felg!

 

Syns alt etter R33 så jævli ut!

alt etter Evo6 ser jævli ut!

alt etter Impreza GT (2000mod) ser jævli ut!

 

Liker ikke helt den jævla new age stilen!

350z også er ufattelig stygg bil.. Ser ut som en bola TT.. men rått hva bodykit gjør med en bil!

 

men jeg har fortsatt seige troa på at denne havner på skilter..

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orker desverre ikke og ta denne diskusjonen på nette med en som tydlighvis ALDRI har hvert på biltilsynet. Du kan isåfall ikke ha gjort noe mere enn og ha tatt lappen der.

 

Tro meg, jeg har holdt på og bala med dem siden jul anngående USA importert bil, så jeg vet hva jeg snakker om.

Det argumentet med at man kjøpe en gtr ifra 2009 hjelper fint lite, sist jeg sjekka så er også mazda rx-7 typegodkjent i norge og det går MANGE her...

Men møter du den rette, så kan jeg love deg du kan slite:)

 

God kveld og beklager til dere andre for OT.. :)

 

 

men altså du bestiller den hos nissan en gang i 2009 akkurat som du skulle bestilt en primera eller noe , så nissan ordner skilt, bilen er godkjent for europa den nå .

1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men altså du bestiller den hos nissan en gang i 2009 akkurat som du skulle bestilt en primera eller noe , så nissan ordner skilt, bilen er godkjent for europa den nå .

 

Dette er en US-utgave, altså en utgave ment for det amerikanske markedet. Det samme er Joastarlets RX7. Det han prøver å fortelle deg er at en bil ment for det amerikanske markedet ikke er lik som den samme bilen ment for det europeiske markedet, og at det derfor ikke nødvendigvis er bare å få skilter på den hvis Statens Vegvesen bestemmer seg for å være vanskelige.

 

At bilen også kommer i en europeisk utgave har ingen nektet på, men bilen det er bilder av i denne tråden er ikke en europeisk utgave, den er fra USA.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en US-utgave, altså en utgave ment for det amerikanske markedet. Det samme er Joastarlets RX7. Det han prøver å fortelle deg er at en bil ment for det amerikanske markedet ikke er lik som den samme bilen ment for det europeiske markedet, og at det derfor ikke nødvendigvis er bare å få skilter på den hvis Statens Vegvesen bestemmer seg for å være vanskelige.

 

At bilen også kommer i en europeisk utgave har ingen nektet på, men bilen det er bilder av i denne tråden er ikke en europeisk utgave, den er fra USA.

 

Faktisk ikke helt riktig dette.. Nissan selv har sagt at det ikke blir forskjell på bilene som skal selges verden over, den skal gå igjennom alle krav uansett. Denne som Bjørnstad har kjøpt er derfor ikke en US model, men en som er helt identisk med bilen som slippes neste år i Europa.

 

Jeg har selv en sort på vei fra USA nå, og har vært i kontakt med fabrikken i Japan angående dette i snart 2 år.. Grunnen til at bilen blir lansert senere i Europa er at denne bilen er så teknisk overlegent alt annet Nissan har i sitt sortemang at de skal ha egene Nissan HighPreformance sentere til å ta service på GTRene. Noe neppe Birger N Haug feks er rede til ennå :D

Bilen blir sluppet i Europa sommer 2009, når Nissan har rukket å gi nok mekanikere opplæring til å skru på bilen..

 

Min og Bjørnstad sine har alle dokumentene i orden, og registreres forøvrig på vanlig grunnlag i norge...:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår