Gå til innhold

Hva syntes dere om ...

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Driver å planlegger et nytt golf prosjekt ,, skal nå i militæret så jeg selger snart golfen min .. Pengene settes på konto slik at jeg kan kjøpe meg en original golf til sommern som da skal bli en feit golf. Men jeg trenger noen meninger her ..

Planen er da en helt svart golf med :

Chrome Gti spoiler

Chrome Felger

Evt lister ????

80 mm senken

Gode gamle 90 fangerne

G60 Bredda

Vanlig golf front med chrome emblem

Golf 4 Blinklys

Hvite Baklykter

Chrome downforcer

Chorme potte

Monovisker

Grilllist

Hva syntes folket om såpass mye chrome , i hodet mitt ser det drit fett ut , men det er da i hodet mitt :) Kan jo for all del se drit støøøgt ut .. Har et par ideer , men har trua på dette..

Hva syntes dere ???

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Downforcer ser såpass stygt ut fra før, og jeg tror det vil se enda styggere ut når den er chrome på en svart bil. I verste fall, ha den svart...

Når du først kjører vanlige 90 fangere og G60 breddere ++ så ville jeg heller gått for den vanlige looken... med emblemfri grill og hele pakka.

Det var hvertfall min mening...

Men siden du absolutt skal ha chrome, så flesk til, og kjør på med chrome på 90 fangere, breddere, kanalskjørt og downforce....

Sånn som denne, bare istedenfor det blå så er det chrome!

mk2tdi138.jpg

Velg hvor seriøst du vil ta det...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det jeg også ,,, Men jeg gjentar , det er bare en tanke .. Noen som har noen bilder av en golf med litt chrome eller ... Har mange andre ideerer , men gidder ikke å blie "enda" en golf lizzom .. Skal ha et særpreg ,, skal liksom være the one and only

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Planen er da en helt svart golf med :

Chrome Gti spoiler

Chrome Felger

Evt lister ????

80 mm senken

Gode gamle 90 fangerne

G60 Bredda

Vanlig golf front med chrome emblem

Golf 4 Blinklys

Hvite Baklykter

Chrome downforcer

Chorme potte

Monovisker

Grilllist

Hva syntes folket om såpass mye chrome , i hodet mitt ser det drit fett ut , men det er da i hodet mitt :) Kan jo for all del se drit støøøgt ut .. Har et par ideer , men har trua på dette..

Hva syntes dere ???

Du glemte chrome grill:

DSC00049-g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det jeg også ,,, Men jeg gjentar , det er bare en tanke .. Noen som har noen bilder av en golf med litt chrome eller ... Har mange andre ideerer , men gidder ikke å blie "enda" en golf lizzom .. Skal ha et særpreg ,, skal liksom være the one and only

Du kan jo kjøre denne linjen hvis målsetningen er å skille seg mest mulig ut. Garantert "the one and only" på norske treff i sommer: :D :D

DSC00007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge passer chrome til da ... Er bare en tanke , er liksom så mange vanlige golfer ,, er keen på å skille meg ut

90 fangere... du kjører den vanlige "clean"-looken med 90 fangere, breddere osv... også bare chrommer du det. Sånn som på bildet jeg viste det, bare at istedenfor GRÅ, så er din svart, og istedenfor BLÅ, så er det chrome.... :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider