lars-frr Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Driver å planlegger et nytt golf prosjekt ,, skal nå i militæret så jeg selger snart golfen min .. Pengene settes på konto slik at jeg kan kjøpe meg en original golf til sommern som da skal bli en feit golf. Men jeg trenger noen meninger her .. Planen er da en helt svart golf med : Chrome Gti spoiler Chrome Felger Evt lister ???? 80 mm senken Gode gamle 90 fangerne G60 Bredda Vanlig golf front med chrome emblem Golf 4 Blinklys Hvite Baklykter Chrome downforcer Chorme potte Monovisker Grilllist Hva syntes folket om såpass mye chrome , i hodet mitt ser det drit fett ut , men det er da i hodet mitt :) Kan jo for all del se drit støøøgt ut .. Har et par ideer , men har trua på dette.. Hva syntes dere ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Downforcer ser såpass stygt ut fra før, og jeg tror det vil se enda styggere ut når den er chrome på en svart bil. I verste fall, ha den svart... Når du først kjører vanlige 90 fangere og G60 breddere ++ så ville jeg heller gått for den vanlige looken... med emblemfri grill og hele pakka. Det var hvertfall min mening... Men siden du absolutt skal ha chrome, så flesk til, og kjør på med chrome på 90 fangere, breddere, kanalskjørt og downforce.... Sånn som denne, bare istedenfor det blå så er det chrome! Velg hvor seriøst du vil ta det... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hvilken farge passer chrome til da ... Er bare en tanke , er liksom så mange vanlige golfer ,, er keen på å skille meg ut Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hvor gunstig er det å chromme store overflater av plastikk? Og downforcer? Den er stygg. Dessuten blir det veldig ugunstig å chrome noe som er så nært bakken. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Tenkte det jeg også ,,, Men jeg gjentar , det er bare en tanke .. Noen som har noen bilder av en golf med litt chrome eller ... Har mange andre ideerer , men gidder ikke å blie "enda" en golf lizzom .. Skal ha et særpreg ,, skal liksom være the one and only Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by lars-frr Planen er da en helt svart golf med : Chrome Gti spoiler Chrome Felger Evt lister ???? 80 mm senken Gode gamle 90 fangerne G60 Bredda Vanlig golf front med chrome emblem Golf 4 Blinklys Hvite Baklykter Chrome downforcer Chorme potte Monovisker Grilllist Hva syntes folket om såpass mye chrome , i hodet mitt ser det drit fett ut , men det er da i hodet mitt :) Kan jo for all del se drit støøøgt ut .. Har et par ideer , men har trua på dette.. Hva syntes dere ??? Du glemte chrome grill: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by lars-frr Tenkte det jeg også ,,, Men jeg gjentar , det er bare en tanke .. Noen som har noen bilder av en golf med litt chrome eller ... Har mange andre ideerer , men gidder ikke å blie "enda" en golf lizzom .. Skal ha et særpreg ,, skal liksom være the one and only Du kan jo kjøre denne linjen hvis målsetningen er å skille seg mest mulig ut. Garantert "the one and only" på norske treff i sommer: :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Svart og krom er gull - go for it! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by lars-frr Hvilken farge passer chrome til da ... Er bare en tanke , er liksom så mange vanlige golfer ,, er keen på å skille meg ut 90 fangere... du kjører den vanlige "clean"-looken med 90 fangere, breddere osv... også bare chrommer du det. Sånn som på bildet jeg viste det, bare at istedenfor GRÅ, så er din svart, og istedenfor BLÅ, så er det chrome.... :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Kan bli interessant, åssen skal du kromme delene? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Som sagt er bare i "tenke" stadiet . Men det er her dere kommer inn i bildet .. :) Noen som kan kormme ting her ..?? Er det stress ,, lan tenke meg at det er dyrt Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 ja åssen i helvete kan man få krommet så store plastikk deler ?!?!?! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 haha :D Da ville jeg heller vurdert å fått noen til å lage delene i metall, og kromme de... ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 [/b] Seriøst - hun dama der er bra! Er det bare meg eller? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg