Pappnese Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Var på langtur med henger her for et par helger siden, da kjente jeg at ved tung last/mye gass i hastigheter 65-75 km/t, så vibrerer det godt i bilen. Merka det under f.eks. aksellerasjon i motbakker med hengern, kjenner det også hvis jeg gir mye gass uten henger, når jeg passerer den hastigheten. Utenfor denne hastigheten kjenner jeg ingenting, uavhengig av gasspådrag. Det er heller ikke avhengig av turtall, den er der på alle gir så lenge hastigheten er riktig og det er tungt å dra. Har ikke vært under bilen og kjent på noe enda. Mistenker noe med mellomakselen, kan det være f.eks. kryss? Hadde det vært bare ubalanse, hadde det vel vært uanhengig av pådrag? Opphengslageret ble forresten bytta for bare 5-6000 km siden. Noen som har opplevd dette/har noen tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappnese Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Ok, ingen som hadde noen innspill, men sier hva det var i tilfelle noen andre er innom og har samme problem: Det var bensinpumpa på tanken som var løs, tro det eller ei. Den gikk vel i resonans eller noe, i enkelte hastigheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg