Gå til innhold

Ting skjer med Jetta`n

Ranger emnet


Bullit

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Motor forblir orginal, da det bare skal være en grei bruksbil som jeg ikke skal legge altfor mye penger i....:rolleyes: inntil jeg får MGèn ferdig. Mulig det blir en Rallyfront om det skulle dette inn noen fler penger, noen 17"kommer også muligens etterhvert. Hvite blinkers og org. røde og svarte baklys hadde jeg tenkt meg. Hvis noen har forslag er det bare å komme med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Motor forblir orginal, da det bare skal være en grei bruksbil som jeg ikke skal legge altfor mye penger i....:rolleyes: inntil jeg får MGèn ferdig. Mulig det blir en Rallyfront om det skulle dette inn noen fler penger, noen 17"kommer også muligens etterhvert. Hvite blinkers og org. røde og svarte baklys hadde jeg tenkt meg. Hvis noen har forslag er det bare å komme med de.

 

Sveis inn en annen type sideblinkere feks A4,A3 osv + kanskje andre dørhåndtak hvis du gidder... Du får godkjente røde og svarte baklykter iallefall i norge.. Får hvite oxo men det må bestilles fra utlandet trur jeg.. Har sett noen stygge lexuslamper oxo men det må vel bestilles enda lenger vekk... Gå for røde/svarte baklykter, sveis inn chrome-sideblinkere og kjøp klare blinkere i fangeren foran.. Er sånne detaljer som gjør seg det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Har et lite tidsproblem grunnet at opprettern "min" er blitt sykmeldt og bilen står på jobben hans, så får ikke gjort så mye egentlig og sjefen på huset er ikke så happy for at den står der heller... Men hvor får du evt. tak i disse innsveisingsdelene til chrome blinklysa?

 

Hmmm... Tror de har noen deler på feks NBS... Ellers må du dra på høggern og skjere ut en firkant rundt blinklyset.. Så måler du opp på skjermen din, kapper ut og sveiser inn veldig forsiktig... Er litt jobb men.. Siden du skal lakere hele bilen så er det kjekt å gjøre sånt før du lakerer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Lurer på nye sommerfelger, helst noen frekke 15" noen anbefalninger der? eller internettsider som har et bra felgutvalg jeg kan kikke på?

 

Må kjøpe min 16" synes jeg... Blir jo ganske lav med 15".. Spørs hvilke dekk du har da men... kjøp breie felger med kant på! :D Veit ikke om noen spes internettsider men... Bare å lete det.. Så finner du sikkert noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår