MacGyver93 Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 tror jeg falt ut her en plass. er det 2 prosjektbiler nå? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Det var en først, men den viste seg og være i veldig forfallen tilstand, så da anskaffet jeg et nytt karosseri( altså den som nå er lakkert i motorrom) dette blir da den jeg skal bygge ferdig. Det gamle karosseriet (Den røde fra starten av) står på vent. Har ikke helt bestemt meg hva jeg skal gjøre med det ennå.. Skjønner?:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 think i got it :P men bra blir det! :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Hvordan går det med prosjektet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon121 Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Hoi Stian.. En liten blåfugl kom flygende til meg og fortalte at du hadde gjort litt med bilen i helga. På tide med en update nå vel. Du har ligget på latsiden med updates i det siste synes jeg.:ass: Hehe. BILDER TAKK. Tror alle som følger med på tråden din er spente på fremgangen på tralla di. :wonder: Az121... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja får vel kanskje uppdatera lite: Bakaksel ferdig med nye 2-krets pumper, wire, bremskesko, polyforinger osv; Forstilling ferdig med nye skiver, klosser, 2-krets kallypptere, polyforinger, nye styresnekke osv: Og ENDELIG på egne tøfler: Har også så smått begynt med bremserøra men venter på hovedpumpa. Motoren skal sendes inn til full overhaling. Div: SKal prøve og oppdatere fortløpende nå utover. Prekast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knurt Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Flott arbeid. Er nesten så eg får lyst til å ta ein tur i garasjen for å kikke på min egen Amazon som står der å støver ned. Sølvgrå lakk blir fint på ein bli med sånne lekre former og linjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 greit bredda di stålfelgene :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Oppdatering! Ja idag ble jeg ferdig med bremser rund baut. Nye skjermer er montert: Dett var dett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Ja da var nye clutchen i hus. 6-puckad Sinter: Begynte på i dashbordet idag. Sveiset igjen en del brytere og annet kjafs. Blir lakkering i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Dashbord ferdig: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knurt Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Dette blir ei flott kjerre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Oppdatering Komplett clutch. Gulvet ferdig isolert Fått på luke og panser igjen. Fangerne skal strekkes opp. Fargeprøving av felger. Ser ut som jeg går for svart. Nytt ratt ifra PV Har lagd interiørdeksler Snart klar for lakkering nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Oppdatering! Nytt interiør i hus. Rød brunt. Var litt hullete og slitt men har sydd og fikset det nå. Har laget ny girstang i syrefast med custom kule: Motorer kommet i hus, så da var det bare å få den montert: Tok en råsjangs på girspaken, bøyde den uten å prøvemontere i bilen, men det ble bra alikevel: Original radiator montert: Sveiset om og tilpasset grenrør til ønsket bakkeklaring, pluss bandasjering og ståltråd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 (endret) Forgasserne er nå montert med nye lotusmellomlegg til 48mm.Bare prøvemontering på bilder. ' Mangler ett stag til så er gassoverføring ferdig(aluplaten er bare midlertidig): Dashbord montert: Sendte amazoonen til lakkerern idag. Endret Juli 7, 2011 av Stabæk`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg