LangFørr Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 VEEEELDIG fin Amazon:P Keep Up The Good Work! Hvilken motor skal du kjøpe? Takker og bukker. Har planer om å bygge en oppborra b20 med diverse friserte deler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 skal du ha bredda org felg? Hvis du evnt skal bytte så syns jeg du burde ha kjøpt Volvo R felger;) De gjør seg bra på Amazon! Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Skal nok ikke bytte nei.. Hvis jeg MÅTTE bytta så hadde det blitt disse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkke Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Hallo! Skal du til drammen på lørdag? -Niklas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hallo du og takk for sist:) Nei desverre, er nok i Nord-Norge i helgen gitt. Hva tenkte du på, cruising og smalltalk:D? Stian EDIT: Så at det skulle være treff nå-.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkke Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 :chatchairs Ja nått sånt! Är visst stort volvo treff der på lørdag ja, skal visst bli 50-100 biler! Og så er det jo Ekeberg neste helg og! Bare morro! Ps. som vanlig rolig og stille kjøring ja..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Tenkte meg en tur på Ekeberg ja.. Så hvis du skal dit så kan vi prekast! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Heisann! Da har jeg endelig fått ordna meg verksted plass til bil og motor. Skal flytte bilen dit i løpet av uka, så da skal motoren ut og den nye inn:) Har også fått tak i ny ståldrevsats i eske. Skal se om jeg får tatt bilder etterhvert. Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Jasså hvor har du fått plass ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Samme sted som vinterlagringa, men i første etasje. Gammel hvitmalt møkkakjeller, så det blir bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Idag fikk jeg verkstedet! Så dagen/kvelden gikk med til rydding/sjauing av lokalet. Samt elektriker som fikset lysarmatur og stikk:) Bilen rulla inn, og deler ble lagt på plass. Glemte selvfølgelig kamera, men skal dit seinere i iløpet av uka så da skal jeg få tatt bilder. Planer for vinteren: *Bytte motor *Bytte til 1030 aksel med truetrac *Bytte til ventilerte 240 bremser *Bytte skjermer ++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkke Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Oj oj oj! Den her kan jo bli farlig til sommeren!! Må nok skrus litt i skogen her hvis jeg ska holde følge med deg på treff!! Fannt du noe på Ekeberg? Mvh Niklas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hallo du! hehe kanskje det blir greie på ting her etterhvert :) Fikk tak i ståldrev sats, ellers ble det bare kikking. Fått ordna deg stålfelger?, og btw fiks deg en tråd! :D Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkke Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Sender felger til breddning imorgen! og henter hvitt interiør :happyhappy: Driver og jobber på de med en tråd ja.. men det er viktigt att ikke stresse!:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Da har jeg fått ordna meg M400 kasse, tilpasset til B20:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg