djaudi Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 skulle sjekke olja på a4en min i dag da panseret ikke åpnet seg. tok tak i panser wiren på innsiden og fant ut at den var løs i andre enden.. så nå vet jeg ikke hvordan jeg skal åpne panseret. nesten umulig å komme til låsen fra undersiden. noen som har noen tips????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Løft opp bilen foran,med f.eks en garasje jekk..Så mye du klarer..Og da er det bare å få armen på under siden av fangeren,og få fatt i panser låsen.Det er den eneste muligheten jeg kommer på i farta..Er trangt og jævlig,men skal gå ann..Få en med tynne armer til å gjøre det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Brekkjern :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Løft opp bilen foran,med f.eks en garasje jekk..Så mye du klarer..Og da er det bare å få armen på under siden av fangeren,og få fatt i panser låsen.Det er den eneste muligheten jeg kommer på i farta..Er trangt og jævlig,men skal gå ann..Få en med tynne armer til å gjøre det :) stemmer dette har hatt samme problem selv men brukte et langt flat jern fra under siden av bilen gjekk opp bil på passasjer siden og legg det under så ser du spaken og vipp den ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Ett alternativ er å mose grillen, og kjøpe en brukt til 300,- :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 ett annet er å benne grillen av og håpe den ikke spruter til alle kanter :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg