LLH Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 ingen tvil om det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 kan ikke si at jeg ikke misunner dere noe jævelig Knut, Terje osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Så denne på gatebil igår. Grom bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 La merke til at dem hadde montert Mines eksos og byttet førerstolen i bilen. Grom bil. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 syns egentlig ikke denne er noe fin jeg. eller er jo ikke stygg heller da. men er mere fan av r32 og r33 Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Er svendsen Eksos i oslo/strømmen som har montert eksos på den i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 nyhusern på div forum som hadde den i 5 timer å byttet på den etter det jeg leste på nccn forumet Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 hvordan klarte bilen seg mot extreme serien? noen som vet.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Den klarte seg VELDIG bra :) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Syns heller ikke at den er noe spz fin,R32 er mye finere syns nå jeg da..Den har ingen fine myke linjer,er alt for firekantet,spz rompa på bilen..Asså,hadde jeg fått den,så hadde jeg tatt den,herregud,hehe... Men smak og behag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 "skikkelig spz azz" Gah... BOKMÅÅL! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Må si det er en stund siden jeg så en slik en i Tr.heim. Mulig det var Bjørnstad bil sin, var i alle fall reklamen til Bjørnstad.. Den var heller ikke lakkert helt rød, men litt "racing" lakk om jeg kan kalle den det... :b Siter 1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt** 1963 Ford Anglia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Må si det er en stund siden jeg så en slik en i Tr.heim.Mulig det var Bjørnstad bil sin, var i alle fall reklamen til Bjørnstad.. Den var heller ikke lakkert helt rød, men litt "racing" lakk om jeg kan kalle den det... :b Eh.. En stund siden du har sett en slik en? Det går èn i Norge, og den er rød, hører til Bjørnstad og har Bjørnstad dekor.. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Har selv sett denne bilen et par ganger. Var i sentrum (trondheim) og den kjørte med påklistra prøveskilter. Fyfaen for en bil :D Første post på forumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 den går her enda, og har fått skilt nå også om jeg husker riktig, har bare sett det på bilder... sku likt å ha sittet på en tur i Drømme Bilen ja. har bare sett spoileren på denne gjennom et vindu på et verksted der den stod i mørket. Har så innmari lyst på en slik en en dag :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg