Harared Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Uber fet bil, men de kunne gjerne ha spart seg for den dekoren. Tror de fleste vet hvilken bil dette er selv uten dekor og oppmerksomhet får den uansett. Smaken er som baken... Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Min drømmebil uten tvil:) Grattis me Norges første gtr;D dekoren var tøff:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Sykt RÅ bil som ikke ble mindre rå med reflexfolie.. Feite bilder fra "teipen." :D Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansiii Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Så denne i Trondheim sentrum i går, ble rimelig sjokkert når jeg så den, hadde ikke fått med meg at det var noen i Norge ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Var ute i går og tok litt flere bilder av bilen. Begynte selvfølgelig å regna da jeg kjørte nedover til havna, men det ble noen allikevel... Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 fy f... Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Egner seg ikke på trykk hva jeg ville ha gjort med den bilen der! HÅPER de tar den med på Rudskogen! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Etter hver gang jeg leser denne tråden må jeg frem med ps3 og Gran Turismo 5 prologue å grisekjøre med GTR. :p Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Grrrrrrrrrromt! :D Fin dekor, stilige bilder og råå bil! :D Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Vekk med dekoren. Det fremhever dens naturlige skjønnhet spør du meg.:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aivio Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Kunne godt tatt bort dekoren etterhvert, men foreløpig er det bare god reklamering :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Det var en ufattelig bil.... Her er et bilde fra sist søndag... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 med hjul løft faktisk.. Får prøvd seg fra dag en denne her ser jeg :) Den som kjører og kansje.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Den er jo laget for å bli kjørt :) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Rått! Ja Nissan har jo laga den før den ska brukes litt meir brutalt en vanlie bila:) Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg