Snudii Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Snakka med en nabo her for litt siden. Han har ettermontert kompressor i sin bil. Vist nok ett helt kit som passer for hans bil, en Mazda, 2 seter kab. av en type. Det jeg lurer på, er det noen som kansje har kjennskap til noe slikt kit til min bil? Bilen det er snakk om er en Seat Leon 1.6 sport. Det er jo VAG, og alternativene burde være der, eller hva sier dere? Har nå søkt litt rundt uten hell, men jeg er ikke den beste til å søke fram slike ting. Er det noen her som kansje kunne vært til hjelp? =) Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Om du ettermonterer kompressor eller turbo, må du bytte ut hjernen og. Ellers vil ikke bilen gå riktig. http://www.youtube.com/watch?v=QFnsjtXkuoQ Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg