^FrEaK^ Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 feilpost ;-) Siter Audi80 Quattro 92mod -c.s- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkal Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 ja det jeg mente :P hehe asså det var en veldig stor overgang på bilen min når jeg fikk gjort det! Fra sjøskute tel gokart!! ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeErgen Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Tok ikke mange timene det nei. VD-40 og to 17 nøkler var vel det jeg brukte. Takk for svar! Siter ->*Automatiker forum*<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkal Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Herlich, hvordan var det etterpå;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 husk å lufte dempern :) presse stemple inn og ut,samt ikke legge den før du monterer :) kjører selv på bilstein supersprint og eiback pro kit.. og det er som dag og natt kontra org. Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg