drunkenPETE Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Jeg bor i et borettslag med 30 enheter (2 bygg), og her er det 50+++ katter! Om kvelden er det 4-5 katter som slåss om å få sove på "velkommen matta" mi, og resten av kattene har seg og lager et greit leven på plenen utenfor soverommet mitt! noen som har no ideér på hvordan jeg kan få igjen nattesøvnen? kjøre strøm i "velkommen matta" er i planleggingsfasen, men hvor mye tåler en katt? :P vil ikke ta livet av dem, bare skremme dem og få en morsom film til youtube! :P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Du dreper dem neppe med 9v, men uansett... Er jo dyreplageri.. Blir du tatt er det synd i deg, da du blir bøtelagt og i værstefall får fengsel.. Uansett.. kjøp deg sånn krydderaktig sak som heter "katt deg vekk".. Strø den rundt om der kattene vandrer rundt soverommet ditt.. Etter du har gjort dette holder dem seg vekk, da den lukten den gir ifra seg er for sterk for katter.. (mennesker kjenner ikke lukten). Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 http://www.getridofmoles.com/cat_scram.htm Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Strø pepper rundt. Katter hater pepper og skyr det som pesten. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 tromp sennep i ræva på dem.. de springer til de dauer. men da er vi vel inne på dyreplaging igjen :P Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Er moro med litt kabel og et bil batteri Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hehe takker for tips! skal prøve det med pepper i kveld;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Pyse :hide Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Pepper eller andre skånsomme midler er nok det beste. Straffbart å drive med dyremisshandlig. Hadde det vært min katt som hadde fått strøm så hadde jeg nok tatt og gitt eier av en "velkommen inn" matte en lekson i strøm ;) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hadde samma problemet men med en katte, det var katta til samboeren, tokk et hagleskudd så var jeg kvitt de problemet :P problemet var når samboeren begynnte og legge inn søkes-anonser i lokalavisa og etterlyste katta si :D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hadde samma problemet men med en katte, det var katta til samboeren, tokk et hagleskudd så var jeg kvitt de problemet :P problemet var når samboeren begynnte og legge inn søkes-anonser i lokalavisa og etterlyste katta si :D Haha den er lei Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 30 enheter og 50 katter? Her er det noe feil! Kan da ikke være lov å ha så mange katter, når det er forstyrrende for andre beboere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Ring dyrebeskyttelsen eller noe sånnt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Ring dyrebeskyttelsen eller noe sånnt... Enig med han.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Skaff deg ei mannevond bikkje med 100 meter løpestreng. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg