c-bremv Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Hei! Jeg har en volvo 740 med en b230ft motor. Sitter en garret td04 turbo i den. Når den står på tomgang lenge eller kjører den lit hardt begynner det å ryke av turboen. Hva kan dette være? er det på tide å bytte eller overhale turboen? Kan dere hjelpe meg her? Kan det bare være noen paktninger eller noe som er gåent eller må jeg rett å slett bytte turbo? Mvh Christoffer Bremvåg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Hei! Jeg har en volvo 740 med en b230ft motor. Sitter en garret td04 turbo i den. Når den står på tomgang lenge eller kjører den lit hardt begynner det å ryke av turboen. Hva kan dette være? er det på tide å bytte eller overhale turboen? Kan dere hjelpe meg her?Kan det bare være noen paktninger eller noe som er gåent eller må jeg rett å slett bytte turbo? Mvh Christoffer Bremvåg ryker det fra utsiden på turbon? kan være at det er kommet olje på den, kan også være samme problem som til meg at toppa til kjøleveske tanken ikke er tett å så spruter d kjølevann på turbon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg