Gå til innhold

Bytte av hovedlykter

Ranger emnet

Joakim Andre

Anbefalte innlegg

Har nå investert i nye lykter, http://streetdesign.no/?go=produkt&id=19229

Men da jeg hadde tatt dem på biln, så er lysene ikke stilt inn til normal høyde osv.. så de lyser rett å slett galt.. Noen som har tips på hvordan jeg skal få lyset til å flytte seg opp fra asvalten?:P Går ikke an å bruke manuel høydejustering som er inne i biln, pga disse lyktene ikke har disse egenskapene! btw. er en "hendel" inne i lykta som man kan justere med, men ingen forandring når jeg vrir!

Takker for svar;)

98 Audi A6 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Har nå investert i nye lykter, http://streetdesign.no/?go=produkt&id=19229

Men da jeg hadde tatt dem på biln, så er lysene ikke stilt inn til normal høyde osv.. så de lyser rett å slett galt.. Noen som har tips på hvordan jeg skal få lyset til å flytte seg opp fra asvalten?:P Går ikke an å bruke manuel høydejustering som er inne i biln, pga disse lyktene ikke har disse egenskapene! btw. er en "hendel" inne i lykta som man kan justere med, men ingen forandring når jeg vrir!

Takker for svar;)

det pleier å være en umbraco skrue som du kan skru opp eller ned alt etter om du vil justere opp eller nod.. har du prøvd å se om høydejusterings motoren fra gamle lyktene passer i de nye?

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
det pleier å være en umbraco skrue som du kan skru opp eller ned alt etter om du vil justere opp eller nod.. har du prøvd å se om høydejusterings motoren fra gamle lyktene passer i de nye?

Skal være umbrako-stilleskrue ja, 6mm hvis jeg ikke husker feil.

Finner du ikke ut av hvor høyt/lavt du skal justere kan du alltids stikke innom et bilverksted, de skal ha måler på høydejusteringen. tar toppen 5 min

Bilder av bilen med lyktene i?

tenker på å kjøpe nye til min også, men har ikke bestemt meg for om jeg skal ha svart eller krom bakgrunn..

Kjør hardt, kjør stil, kjør feita firmabil

- 02' Audi A6 1,8TQ

- 97' Nissan 200sx S14a

- 03' Chevrolet Tahoe 5,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant ut av hvordan jeg fikk justert lysene:) men så dukket det opp ett problem, eller 2. på den ene lykta var det feste knekt, slik at man ikke kan få justert lykta opp eller ned, og på den andre tok den inn fukt.. så jeg sender dem tilbake i morgen;) så investerer jeg heller i " Devil Eyes". De e fette råå:D R8- look:)

98 Audi A6 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av bilen:

file:///D:/Bilder/2008/Audi%20A6%201.8T/DSC00544.JPG

file:///D:/Bilder/2008/Audi%20A6%201.8T/DSC00537.JPG

file:///D:/Bilder/2008/Audi%20A6%201.8T/DSC00449.JPG

file:///D:/Bilder/2008/Audi%20A6%201.8T/DSC00602.JPG

Slik så den ut når jeg kjøpte den:)

file:///D:/Bilder/2008/Audi%20A6%201.8T/DSC00112.JPG

Skal legge ut noen bilder når jeg har fått nye lykter:D

98 Audi A6 1.8T