Gå til innhold

og det bråker forsat

Ranger emnet


gotthard

Anbefalte innlegg

da har jeg bytta lagere både foran og bak, begge navene bak og det ene foran, menn fremdeles har jeg bråk som virker som lager bråk.

når jeg svinger brått er det litt forandring i lyden, om jeg triller ned en bakke med motoren av så begynner en dyp rummle lyd ved ca 30kmt, minner litt om lyden av skev bremseskive/klosser henger på trommel osv, og gående hjullager lyd?

 

er redd den bilen alldri blir bra noen gang..men, er det ingen som kan bruke sinne kloke hoder og plutselig komme på at de hadde et slikt problem en gang og da gjorde de bare slik og slik, så var problemet løst.?

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Volvo V70 2,4D 2008

Kia Soul 2018

Golf 5 1,6L 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodyear 195*60*15

står att de er produsert i 2006. og de ville vel ikke lavd den lyden som begynner rundt 30kmt?

på eu kontrollen hadde han merket seg litt bråk men trudde det var hjullagerene uten att han merket noe galt med de under testing.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Volvo V70 2,4D 2008

Kia Soul 2018

Golf 5 1,6L 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodyear 195*60*15

står att de er produsert i 2006. og de ville vel ikke lavd den lyden som begynner rundt 30kmt?

på eu kontrollen hadde han merket seg litt bråk men trudde det var hjullagerene uten att han merket noe galt med de under testing.

 

kan det være dårlige glidere? (veit ikke om det er det det heter på skikkelig) når jeg bytta bremseskiver foran på min så var disse gliderene j#/&%( trege.. og det ble litt trangt om plassen når glider og kalipper skulle over skiven.. Lager en sånn høyfrekvent irriterende lyd sånn vann og dann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår