k44kuser Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Mye arbeid å montere Frontmontert intercooler ? hvor store felger får jeg på ? Hva må til får å få mere hk ? har 140 nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Det er diesel du har sant? Da er det bare å chippe den da? Du kan 20" med valsing av hjulbuer. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Intercooler-oppgradering er ikke noe som hjelper så voldsomt mye på en TDI, iaffal ikke bare en chippa bil. Da er det mer fornuftig og bruke pengene på andre ting :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k44kuser Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Det er diesel du har sant?Da er det bare å chippe den da? Du kan 20" med valsing av hjulbuer. er disel ja er chipet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k44kuser Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Intercooler-oppgradering er ikke noe som hjelper så voldsomt mye på en TDI, iaffal ikke bare en chippa bil. Da er det mer fornuftig og bruke pengene på andre ting :) hva får jeg mere futt i bilen av ? vil ha litt mere enn det er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Da er den billigste løsningen å selge bilen og kjøpe seg en annen bil med mere futt i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k44kuser Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 andre svar enn onkelskrue sitt useriøse svar ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Onkelskrue sitt innlegg er IKKE useriøst. Men når en bil er chippet osv.. Spesielt Audi osv.. så har jeg lest/hørt at det er lite annet å gjøre for å få bedre effekt, desverre. Nærmeste må vel være bedre deler, større luftinntak ++diverse?:) Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k44kuser Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 evt. får jeg taki større chip og hvor og pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 evt. får jeg taki større chip og hvor og pris ? Er vel ikke noe som heter "større chip" Saken er vel at turboen din er begrenset til et visst flow og det stopper der. Ny og større turbo, intercooler og da chippe den kan være et alternativ. Men dette er ting som drar mye mer med seg som jeg ikke kan utale meg om. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 http://www.kermatdi.com Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hadde det vært en tdi motor uten pumpedyse så hadde alt vært mye enklere etter hva jeg har forska meg fram til... Da kan du bytte dysespisser som ikke koster rare slanten, samt chip og turbo for å få greit med effekt. 90hk med vnt17, PP520 og aligator chips gir ~150hk. Men sjekk med kerma, de har peil på diesel. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg