Arygg Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hei Jeg tenkte jeg skulle senke Audi Cupen min 40/40. Er det noen som har vært borti dette før. Det er en Audi 90 Cupe 2,3 8B. Må jeg bytte både fjærer og dempere eller holdere det bare å bytte fjærer? Hva blir i såfall forskjellen. Hvilket senkesett ville dere gått for, har sett på både Autostyle og Cobra. Åpen for forslag. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Du kan skifte bare fjørene, men anbefaler å skifte demperene også når alt først er av. Ved mer senking enn 35-40 mm bør man skifte demperene til en type som er beregnet for senking (slik at demperene ikke bunner). Bilstein er kremen men koster skjorta. Eibach og Weitec er brukbart og har hyggelige priser. Det finnes mange brukbare merker på markedet. BTW. Det heter ikke Audi 90 Coupe, men Audi Coupe! ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arygg Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Det står 90 cupe i vofnkortet med det er det samme. Noen med andre erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Hadde ett 40mm Interalloy sett på min forrige, synes ikke det var all verden. Virka veldig avstumpa. Og for å ta den korte versionen; Audi 90 ble kun produsert som sedan. Er bilen to-dørs er det enten Audi Coupe, Audi S2 Coupe eller Audi Cabrio. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Har Weitec på min 80, Bilen ble lav og fin å kjøre langs vei, men.... på bane er de helt ubrukelige!!!! Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arygg Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hva er begrunnelsen for at du mener den blir ubrukelig på bane? Ikke stive nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Ja, På vei er de midt i blinken med tanke på stivhet.etc, men på bane blir de altfor mjuke. Dette er bare for å si min mening. Jeg er fornøyd med demperne da jeg ikke har bygd noen banebil... Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 http://www.norskbildelsenter.no glem inter alloy, glem cobra, glem weitec. kjøp kw. gode stive fjører med strenge produksjonskrav. skal du ha noe som er virkelig gromt gå for justerbart understell da vel!! http://www.senk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Helt enig med Mortenlie,, kw er utrolig stivt og har en kvalitet som slår alle andre merker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg