Jonaldo Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Noen som gidder å bytte farge på denne Astra'n til OPC-blå fra bilen under? Holder med ett av bildene;) Ei venninne som har kjøpt seg ny bil og lurer på å omlakkere den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TaclThen Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Dette er det nermeste jeg kommer. Det er for mye skin i bilen og for lite bildet for å få bra resultat. Her er et eksempel på et bedre bildet og resultat. Siter Skal leve for alt eller dø i forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 say hello til opc blå cab Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Veldig bra! Har ikke fått lagt ut noen nye bilder av bilen, men du har jo virkelig fått det til her. Jeg har ikke pc om dagen så jeg ser det sånn halvveis på mobilen, men det ser veldig bra ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Veldig bra! Har ikke fått lagt ut noen nye bilder av bilen, men du har jo virkelig fått det til her. Jeg har ikke pc om dagen så jeg ser det sånn halvveis på mobilen, men det ser veldig bra ut.... ser at eg kunne fått stilt litt til på fargen for å gjere den clean men men.... Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg