Jørn_M Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Jeg lurte på om noen har forslag på noen billig felger som tar seg bra ut på disse bilene? Tenke meg 16" med 205/45. Eller om noen har noe brukt tilsalgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Billige felger.. tja, det selger dem på interdekk.no Om du vil ha noe som viser igjen, så anbefaler jeg å kjøpe 9x16. Borbet A, Brock B1, Kerscher Carmona, eller lignende.. Så lenge der er kant og få eiker, passer det som regel til Golf;) (Min smak) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 ebay.de Og send de Poste Restanse til Strømstad Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Billige felger.. tja, det selger dem på interdekk.no Er det noen som har bestilt derfra? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Jeg har bestilt 2 ganger fra Interdekk.. Det har ca. 4 ukers leveringstid. Så om du skal bestille derfra, kan det være greit å være litt tidlig ute;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Takker for svar, men fant ikke så mye på interdekk.no. Men jeg lurte litt på disse felgene. RH Ad cup. Noen som har sett dem på golf 2? Men hva tilsier 9x16 i bredde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Noen som har sett dem på golf 2?Men hva tilsier 9x16 i bredde? Nei, aldri :D Joa, alt for mye faktisk. Bredden er 9 tommer, høyden 16. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Men 9 tommer brede felger vil ikke stikke utfor g60 breddere? Ser det er mange som har 8.5" brede felger fremme og 9" bak, men siden jeg har syncro bør jeg jo ha likt fremme og bak? Lurer da på om jeg skal gå for 9" felger fremme og bak... Noen synspunkter? Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Det jeg lurte på er om 9" tilsier 215 bredde eller mer? Men jeg kjører helt orginal golf uten breddere, vil det gå utafor skjerm kanten? Har bare hatt bilen siden mandag, så jeg tar senk og felger først, så får vi se hva som kommer med tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 jeg har hatt RH cup på golfen faktisk :) solgt dem nå , dem er 7.5 & 9 x 16" impresset på dem er vanlig javli stor , hos meg var ET 45 ! :o dekkene bak husker jeg var 225 og da var det litt strekk dem ser fin ut men ikke det beste , vent kan finne et bilde mvh Ghost. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Da tror jeg det blir RH cup felger. Så bra ut på bildene. Takk for svar og bilder folkens. Så kan jeg slenge ut noen bilder når jeg har fått kjøpt dem og satt dem på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg