E-Man Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Går å tenker på å kjøpe meg en 2000 modell Chevrolet Tahoe 5,3 LT. Men den er lastebil, og jeg vil klasse den ned til 5-6 seter personbil. Vet jeg må betale en del avgifter til staten pga flere seter, men hva må gjøres fysisk for å få totalvekta under 3500kg. Har hørt noen snakke om å ta ut et blad i fjærene bak, men er det ikke spiralfjærer på disse? Må vel få tak i et dokument fra Bergheim og? MVH Einar B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Går å tenker på å kjøpe meg en 2000 modell Chevrolet Tahoe 5,3 LT. Men den er lastebil, og jeg vil klasse den ned til 5-6 seter personbil. Vet jeg må betale en del avgifter til staten pga flere seter, men hva må gjøres fysisk for å få totalvekta under 3500kg. Har hørt noen snakke om å ta ut et blad i fjærene bak, men er det ikke spiralfjærer på disse?Må vel få tak i et dokument fra Bergheim og? MVH Einar B. Snakke med hr. Skagnes hos Bergheim så får du svaret og et dokument til 2500kr. Ellers er det mye info på http://www.ofroad.no på Chevydelen Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg