Progress Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 hei, har et problem med og få cruise kontrollen min til og fungere. noen som veit hva som kan være feil? Bil : Audi 100 2.6 c4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Jepp.. Den funker ikke! Det er såvidt jeg veit vacumstyring på den. Kikk litt rundt å se hvordan ting sitter og hvordan det fungerer.. "Bilen min funker ikke, hva er feilen?" Blir litt dumt å spørre sånn.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 hehe, joda har sett litt rundt og alle vakumslangene ser verttfall ut til og være i orden .. jo det er liksom ikke så mye mer jeg får forklart, eneste jeg veit er jo at den ikke virker?? noen som veit om typiske ting og se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg