knutsern Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 har nettop montert 230et 84mod i min 81 mod 240. men når jeg kjører får jeg problemer, for det første ryker det endel svart å den putrer litt, går dårlig på tomgang, å når jeg gir gass å kommer oppimot 0,4-0,5 i trykk begynner den å kutte å skyte. men da ene slangen til intercoolern løsnet (ble en liten sprekk) gikk den ganske rent å den kuttet ikke, hadde da bare 0,2-3 i trykk.. noen her som har vert borti det samme eller har noen bra tips?? har prøvd å bytte intercooler men likedan da å.. er det noe jeg har koblet feil/gjort feil? den gikk som den skulle da den ble tatt ut av 740. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 en ting til, dumpventilen hører jeg ikke, men da cooler slangen løsnet "puffet" den som den skulle.. har også prøvd å bytte luftmassemåler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hadde noe av det samme problemet med min, men fant aldrig ut hva som gjorde det så jeg monterte datasprut. Tror kanskje det var for liten åpning på ventilene etter jeg bytta kam, eller den bankesensoren som gikk sønder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 http://www.bilforumet.no/200-serien/149541-feils-ke-guide-motronic.html Står mye matnyttig her. Hva slags bensinpumper kjører du med? Begge i orden? BTW, B230ET har ikke bankesensor. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 jeg bruker orginale pumper fra en 240 92mod. men det virker som den får mere enn nok bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg