BBS_RS Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Noen som har linken til den sida der du kan lytte til Oslo-politi?? :op Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 HER Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Haha :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 http://politi.oslocity.org Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Får ikke frem noe jeg....... Villig til å lære ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Sitat Originally posted by Jonaldo Får ikke frem noe jeg....... Villig til å lære ;) 1. Du må ha Winamp :) 2. Hvis ikke den starter automatisk ved å trykke på Linkene på hjemmesiden http://politi.oslocity.org så må du skrive inn adressen i Winamp ved å trykke Ctrl+L ....:) f.eks denne adressen http://217.77.34.151:31337/ Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Får bare opp "could not connect" jeg.... Er vel pga kommunens brannmur tenker jeg :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Sitat Originally posted by Jonaldo Får bare opp "could not connect" jeg.... Er vel pga kommunens brannmur tenker jeg :-( jepps:) samme her bak Bærum kommune sin Brannmur.. møkk Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Sitat Originally posted by AXi0N jepps:) samme her bak Bærum kommune sin Brannmur.. møkk Får ønske meg politiradio til jul da...... Har brannstasjonen i Drammen som nærmeste nabo, og det hadde vært kult å vite hvor dem skal hen. De cruiser jo ut og inn av de portene døgnet rundt og jeg står igjen som et spørsmålstegn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Sitat Originally posted by Jonaldo Får ønske meg politiradio til jul da...... Har brannstasjonen i Drammen som nærmeste nabo, og det hadde vært kult å vite hvor dem skal hen. De cruiser jo ut og inn av de portene døgnet rundt og jeg står igjen som et spørsmålstegn.... Vurdert og henge deg på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Sitat Originally posted by Jonaldo Får ønske meg politiradio til jul da...... Har brannstasjonen i Drammen som nærmeste nabo, og det hadde vært kult å vite hvor dem skal hen. De cruiser jo ut og inn av de portene døgnet rundt og jeg står igjen som et spørsmålstegn.... høhøhæ, jeg veit hvor du bor! Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Sitat Originally posted by Qee Vurdert og henge deg på ;) Jepp! Har gjort det noen ganger.... Rekker det som regel ikke da. De er jo borte på fem sekunder :) Sitat Originally posted by PrinsWilhem høhøhæ, jeg veit hvor du bor! Du får tute hvis du kjører forbi en dag da..... Skraper du rutene på den røde Mercedesen min også? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg