Tordie Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Hei. Har montert nytt senkesett, og synst dette var aalt for mykt! Er kjøpt hos autospar, går det an å skifte fjørene for å få den stivere? eller må jeg skifte hele senkesettet? Er forresten av merke "GA" eller noe sånt... og en ting til, noen ganger hører jeg høye smell fra en av demperene fremme når jeg bremser, noen som vet hva dette kan vere? mvh. Tord Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 smell på v-maxx, justerbart 4500 kr. jeg kjøpte også et senkesett fra autospar og det var bare dritten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 smell på v-maxx, justerbart 4500 kr. jeg kjøpte også et senkesett fra autospar og det var bare dritten. fant dette senkesettet hos eyecandyracing og på bildet er det prikklikt det jeg har... og det var ikke noe å ha... Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Hvor selger dem v-maxx senkesett justerbart til 4500,-kr? Får snart en golf 2 prosjektbil og har tenkt på GA justerbare senkesette(billig), men du sier det var no myk dritt? Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 jeg ville heller brukt 500,- mer på v-maxx en å kjøpe dritten fra autospar. jeg angrer som bare f... Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 http://www.eyecandyracing.no har v-maxx justerbart senkesett til 4500,- Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Så altså bedre å gå for v-maxx sitt altså...:p Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Eller bare kjøpe fra Håkon (Polardego) 3200kr og balle stivt! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Vmaxx er noe dritt (mitt ble kastet i kontainer).. Spar penger og kjøp KW, FK, Bilstein eller andre seriøse merker.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 har V-MAXX på min golf 2 å synes det er helt greit. men det beste er vel å høre med håkon. :) Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Vmaxx er noe dritt (mitt ble kastet i kontainer).. Spar penger og kjøp KW, FK, Bilstein eller andre seriøse merker.. ;) noe dritt? utdyp... har kjørt med samma greine som vmaxx i snart 2 år..ingenting og klage på..ikke ruster det heller. Stvit som pokker og, så subbing er sjelden no problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Noken som veit ka dei talla som står på fjærene til vmaxx settet er? Står vell noke ala 60-200. Eg ser nemmlig att det står forskjellig tall på høgre og venstre side, og eg har innbilt meg instenst den siste tida med at førersiden er mjukere enn andre siden, merker det i visse svinger - kan være innbilling - eller det kan ha noke med dei jævla talla å gjere(feil fjærer?) Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Noken som veit ka dei talla som står på fjærene til vmaxx settet er? Står vell noke ala 60-200. Eg ser nemmlig att det står forskjellig tall på høgre og venstre side, og eg har innbilt meg instenst den siste tida med at førersiden er mjukere enn andre siden, merker det i visse svinger - kan være innbilling - eller det kan ha noke med dei jævla talla å gjere(feil fjærer?) på min star det 60 200 på elle 4 Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Forbanna. Får ta kontakt med vmaxx folka å høre! Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Hvor selger dem v-maxx senkesett justerbart til 4500,-kr? Får snart en golf 2 prosjektbil og har tenkt på GA justerbare senkesette(billig), men du sier det var no myk dritt? Har et FormelK (tror det er det) justerbart senkesett på gamlebilen min. Stivt som faen og du får det ubrukelig lavt! Bilen skal hogges og i den anledning selger jeg unna alt jeg kan få solgt. Ditt for 2000,- Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg