Gå til innhold

Marius`s Passat

Ranger emnet


red_line

Anbefalte innlegg

De lyktene selges for €249 på ebay.de. Med porto og moms blir det vel litt i overkant av 3000,-.

 

 

 

De led-stripene du har? Så et par på vwvortex som hadde et helvete med monteringen av de...

 

Valget mitt står mellom krom angel eyes og S6 leds eller disse lyktene og vanlige tåkelykter. Føler at S6 leds pluss de her blir litt i overkant :P

 

Ja, er absolutt enig med deg i at både s6 tåkelysene og disse blir alt for mye. er enten heller. og jeg har allerede kjøpt s6 tåkelysene så blir vel det på meg. men hadde vært spennende og prøvd disse lyktene fordet.

 

kan godt legge ut noen bilder av resultat hvis noen ønsker det :)

 

ga vel 1300,- og det er billigere en de fleste andre steder som de selges. er litt jobb med å montere dette når ikke det er lagt opp til tåkelys på passatn min, men begynner med det en gang der her uka så får tro det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ang tåke lys osv. på min er det ikke det men har kjøp tåkelys sett (vanlige linser) og ny bryter men må jeg legge opp nye kabler eller er det ferig ut tak en plass som kan forlenges el noe ? :chatchairs

Mercedes w210 stv avantgarde

Mercedes 2004 vito

Nissan 200sx s13 "drift bilen"

Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang tåke lys osv. på min er det ikke det men har kjøp tåkelys sett (vanlige linser) og ny bryter men må jeg legge opp nye kabler eller er det ferig ut tak en plass som kan forlenges el noe ? :chatchairs

 

har du 3b-3bg utgaven er det messt sannsynlig ikke lagt opp. gjorde det enkelt på min. monterte orginale tåkelys,men trakk kun en ledning inn til kupe og rett i stikket som skal til bryteren-styrestrøm. (på riktig plass vel og merke men husker ikke det i hue,men det er bare å sammenligne med de to bryterne så finner du det.) også la jeg opp rele i motorrommet og trakk ledningene derfra til lyktene.. enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du 3b-3bg utgaven er det messt sannsynlig ikke lagt opp. gjorde det enkelt på min. monterte orginale tåkelys,men trakk kun en ledning inn til kupe og rett i stikket som skal til bryteren-styrestrøm. (på riktig plass vel og merke men husker ikke det i hue,men det er bare å sammenligne med de to bryterne så finner du det.) også la jeg opp rele i motorrommet og trakk ledningene derfra til lyktene.. enkelt og greit.

 

ja var det jeg regnet med. har gjort endel av det på andre biler :)

Mercedes w210 stv avantgarde

Mercedes 2004 vito

Nissan 200sx s13 "drift bilen"

Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er absolutt enig med deg i at både s6 tåkelysene og disse blir alt for mye. er enten heller. og jeg har allerede kjøpt s6 tåkelysene så blir vel det på meg. men hadde vært spennende og prøvd disse lyktene fordet.

 

kan godt legge ut noen bilder av resultat hvis noen ønsker det :)

 

ga vel 1300,- og det er billigere en de fleste andre steder som de selges. er litt jobb med å montere dette når ikke det er lagt opp til tåkelys på passatn min, men begynner med det en gang der her uka så får tro det blir bra :)

 

 

hvor kjøpte du led lyktene?

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøffe lykter. så en passelat me sånne i går... fra litt avstand tror man jo det er en ny audi,,,,hehe

 

ja det var det jeg falt for.. (fattigmans audi) ;)

Mercedes w210 stv avantgarde

Mercedes 2004 vito

Nissan 200sx s13 "drift bilen"

Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fattimannsaudi???? vw laga audi så d e jo motsatt:)

 

ja men du skjønner vell hva jeg mener når jeg sier fattigmans audi med tanke på lysene i lyktene er samme som nyere audi alså endel tusen mere enn en passat 1999mod :yak:

Mercedes w210 stv avantgarde

Mercedes 2004 vito

Nissan 200sx s13 "drift bilen"

Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår