Vanskid Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 -------------------------------------------------------------------------------- HEisann JEg har begynt å kikke på hvordan bil jeg skal ha, for det er ikke til jeg får lappen. Jeg har da kikket en del på Mini Cooper S, og synes den er veldig tøff. Men spørsmålet er om jeg vil passe/sitte behaglig i den. Jeg er 1.90 høy, men har ikke noe mage eller noe Veier nesten 80kg. Vild en da passe bra? Er den noe større/mindre enn Golf eller A3? Altså mindre sitteplass? Og har noen noe sider hvor jeg kan skaffe stereo, trim eksos, powerfilter og sånne ting til Mini eller generelt til biler? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Spørsmålet er da, kikker du på en Mini eller en BMW(for å spørre hardt)? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanskid Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Hva har det med saken å gjøre om plass? Kikker på Mini ja : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Ikke verst, første innlegget på Bilforumet og postet i feil forum! Denne tråden skal ligge på Miniforumet. *flytte* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hva har det med saken å gjøre om plass? Kikker på Mini ja : ) Han mente vel kanskje om du kikker på de gamle Miniene (Engelskprodusert), eller den nye (Tyskprodusert, BMW). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 dra til en forhandler eller privat som selger å prøvesitte bilen Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanskid Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Jaok. Er den engelsk produserte noe større enn den tysk produserte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Nei den er mindre, derfor jeg spør, det er den nye du tenker på regner jeg med, har kun prøvd den gamle Britiske Minien Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Du vet, det er stor forskjell på (Engelsk) og (Tysk) Her ser du størrelsesforskjellen: Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 I den nye minien så tror ikke jeg at det går ann å bli for stor (lang) jeg er 190 lang og vist jeg tar setet helt bak så rekker jeg verken i rattet eller pedalene. men når jeg sitter normalt så KAN det sitte noen bak meg, de skal ikke forvente noe enorm plass, men det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanskid Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Ja, ok. Kjekkt å vite! Takk for svar :) Men igjen: Har noen noe sider for styling og trim for Minis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Ja, ok. Kjekkt å vite! Takk for svar :)Men igjen: Har noen noe sider for styling og trim for Minis? Ta å kikk litt de forskjellige trådene vi har her på miniforumet. Om du gidder kikke litt så finner du de fleste her. Ta å les litt i de forskjellige trådene så er du godt på vei Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg