Gå til innhold

pris på audi 100 2,2turbo, og rep av girkasse

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

hei, jeg har delvis solgt bilen min om dagen og driver og ser etter ny, var og så på en 1988 mod audi 100 2,2turbo med automat i går.

det er svart interiør som ser helt likt ut som quattro i formen men det står bare ikke quattro på det, 4x el vinduer, criusecontrol,kjørecomputer, takluke, original med grøftelys, el-speil. originale gullfarga bbs felger, original med rød refleks og baklykter, meget hel og pen i karroseri og svært lite rust,

bilen har gått 207000km. bilen er solgt ny i norge til en mann i bærum og jeg har hele kjøretøy historikken på bilen siden den var ny, kunn voksne eiere.

nye bremser rundt om, nye lager, bytta ALLT av servicedeler på motoren inklusive slanger til turbo osv,

så til de kjedelige, det er noe gærli med automat og på et verksted hadde di sakt en simring hadde gått pga for mye olje på kassen, den går helt fint og kjøre men går ikke i R hvis man kjører en stund i drive med den, bilen er eu-ok og årsavgift betalt, han skall ha 10,000 for den. i mine øyer er dete ganske billig for denne bilen. eller??

men hvor mye koster det å fikse automaten? evt hvor mye jobb er det og kjøpe bil i sverige og bygge over til manuell på denne?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hm, må nesten høre med de som driver med sånnt da..

http://www.rats.no

http://www.norskbildelsenter.no 32854040 husk GIRKASSEKODE! tre bokstaver.

vil tippe at dette ikke lønner seg, inn/ utmontering av kasse kan fort vekk koster 4500 kroner.. hvorfor automat? kjøp quattro og manuell, da har du bunnsolid bil!

angående dette med ombygging til manuell vet jeg ikke. men du får jo quattrobil til 25 så.. forresten har jobben en audi 100 quattro til salgs, brun avant med 2,2 liter rekkefemmer, quattro med diffsperre til 20 tusen!! kontakt meg på mortenlie@hotmail.com om du vil ha bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider