golfnos Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Er jo mulig å få dem registrert i sveits/tyskland/england for så å registretre dem i norge, (er dyrt men) dette er pga EØS-reglement eller noe, har lest og hørt dette i allefall:P Så må vel på en eller annen måte være mulig å få godkjent:P Og det fins jo eldre GTR modeller med hvite skilter i norge. Vet noen er pga. motor spesielt tilfelle eller ka det no heter men ikke alle. dette stemmer vel ikke helt, england. greit nok men har noen sett "mange" skyline med skilt i tyskland? De er strengere en her i norge ;) Sveits har vel også i tilfelle bare et par som er regget på "motorhistorisk frunnlag" Btw, kjenner 2 med skilter på R34GTR, så er ikke bare de "gamle" for dem som tror det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Kul den der, Men synes de kunne holdt seg til rekke motor jeg da. Men det er vel for og spare penger de har gjort som de har gjort. prislapp: fra 1.7 millioner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 er meldt at den første i norge skal komme i høst en gang, gleder meg så sykt til den dagen jeg ser en for første gang med egne øyne! SYND de gikk vekk fra RB motoren, men tro vi kan leve med detta her også :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Har du 1720000 til overs får du en ny GTR på skilter i Norge. http://www.ferdinand-motor.no ordner det du ønsker av biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Nabo i Singapore faktisk! Bor du der eller? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Er jo mulig å få dem registrert i sveits/tyskland/england for så å registretre dem i norge, (er dyrt men) dette er pga EØS-reglement eller noe, har lest og hørt dette i allefall:P Så må vel på en eller annen måte være mulig å få godkjent:P Og det fins jo eldre GTR modeller med hvite skilter i norge. Vet noen er pga. motor spesielt tilfelle eller ka det no heter men ikke alle. Konge!!!:thumb Håper det kommer en i Bergens området da så eg får sett en med egneøyne:eek: Mener Ferdinand-Motor har bestilt en ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Dette er Gromt! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg