Veegarrd Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Tenkte å kjøpe Volvo v70 2.0 liter med lavtrykksturbo som min første bil. Er det noe forskjell på 1997-2000 modellene? Motor, utseende, interiør osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Motoren som kom i 99 har annet styresystem enn de eldre. Den har også annet innsug med elektrisk gass spjeld. Ellers er de vel ganske så like. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 99-00 er egentlig en bedre motor på utsiden. den har ikke lenger fordeler, rotor, pluggkabler (det er jo bare tull). Den er jo mer avansert sånn sett, men som med alt annet på strøm, jo mer avansert jo mer kan gå galt. blandt annet det elektroniske gasspjeldet. Det er ikke noe fantastisk ingeniørkunst. Min har gått 234000 nå, og det uten et eneste feilslag de 55000 jeg har kjørt bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg