Simensk Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Hei, jeg har prøvd med all min makt å få festet den skikkelig igjen. Jeg syns det ser ut som om det er to "kroker" som skal klikkes sammen, men får det ikke til. Noen som vet hva som må gjøres. Laster opp et par bilder: Den er kanskje ikke SÅ ille som det ser ut til på bildet, jeg bøyer den litt utover for å vise. Håper det er en billig løsning på dette :) Siter Audi 80 1.9 TDi STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Du tar bakfangeren helt av, så skyver du den inn i festene.. Kan være greit å være 2 mann på den jobben.. Ser ihvertfall ut til at det skal gjøres slik.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Turbotassen har nok rett.. Men det ser ut som du har knekt det ene festet på fangeren... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Ser ut som det er samme prinsippet som på M3en. Skal skyves inn i festet på hver side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simensk Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 ja ser ut til at jeg har knekt det ene festet, men det er jo to fester der, tror du ikke det holder a? Er jeg nødt til å ha en ekstra fyr på denne jobben? Er det kun festene på sida eller? er det ikke noe som skal gjøres bak på fangeren? Tusen takk for hjelp Siter Audi 80 1.9 TDi STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg