David_G Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 hvor mye kan man få for en 1994 (1995) a6 avant 2,6l. eu-godkjent for 3 mnd siden, proff sota ruter rundt hele, senksett, nye rs4 (2) felger og dekk, nylakert med nye framskjermer, svart interiør, el-ruter forran, kamei grill, s4 plate bak. 235,000km. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 tja, sikkert rundt 45-50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 http://www.finn.no/finn/car/used/result?YEAR_MODEL_FROM=1994&YEAR_MODEL_TO=1996&PRICE_FROM=8100&sort=0&siteId=1&channelId=1&keyword=audi+a6+avant&userid=1050383689&PRICE_TO=171999 Referansegrunnlag... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Der var jo alt mellom himmel og jord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 ja er lissom de som er problemet :S noen ligger jo ned mot 30,000 og andre opp mot 80,000 litt breit spekter :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 alt etter stand og utstyr. Du har iallefall en pekepinne på hvor du kan legge din, men garanterer jo ikke salg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 du kan jo egentlig sjekke hvor mye slike biler ligger på, på nettet. finn og autodb f eks. kommer alt an på utstyr, servicer, stand osv...men vill eanbefalt å sjekke priser på nettet. det gjorde jeg med min bil så nå vet jeg hvor den ligger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XperX Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Med alt du har gjort med bilen er det ikke verdt å selge den. Eneste du kan få en del for den hvis kjøper selv hadde tenkt å pynte på bilen. Kjøper han din, så slipper han. Jeg har selv gjort så mye med med audi2.3 som jeg betalt 40 000 for et par år siden. Sota alle ruter, alarm, felger, senkefjærer/dempere, s4plate,blinklys, ny eksos+++ Kanksje jeg selger den for 70k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg