Gå til innhold

Erfaringer med bs-teknikk

Ranger emnet


SATYR

Anbefalte innlegg

Trenger du ANDRES erfaringer når de lurer ALLE på pris...??

 

Når bilen blir rein ja...MEN det er syre overalt innimellom alikevel...å du får med middel for å vaske vekk det som kommer snikende...

 

RUST forsvinner IKKE, så det må sandblåses uansett...

 

Så ... sandblåsing/nøtter/glass/ eller hva de nå enn bruker der du setter bilen er best..

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg vært en tur hos bs-teknikk med 242'n min, og jeg må si at jeg er fornøyd både med resultat og service.

Prisen ble avtalt når jeg kom dit med bilen. Jeg hadde skrapt vekk all tektyl og fjernet asfaltplater på forhånd. Dette er å anbefale for da blir det billigere. Syra deres tar forøvrig ikke sparkel så det bør fjernes på forhånd vist man vet om noe på bilen.

Karroserier fra bs-teknikk blir sprøytet med en rusthemmende stoff som er bare å pusse lett over før grunning. Dette stoffet skal holde bilen rustfri i 3 uker såfremt den ikke kommer i kontakt med vann eller at den står i et veldig fuktig miljø.

DSC00348.jpg[/img]

DSC00054.jpg[/img]

DSC00053.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 15000 dyrere da, iforhold til en skikkelig sandblåsing MED zink sprøyting...:D

 

Men du har vel også måttet sandblåse all graverust på bilen?

 

og man kommer til overalt med sandblåsing?

 

er vel dupping som må til for og få topp resultat...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fordeler og ulemper med dupping av bil.det viktigste du kan gjøre er å sause inn bilen med epoxy primer overalt der du ikke ser.med mindre bilen din står kjin tørt.kondens er ikke noe morro og bli utsatt for her:)

bare så det er sagt så er IKKE dette SYRE,men det motsatte,for dem som fulgte med i fysikk timen!!!

242 prosjekt

66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come

 

*jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært en tur hos bs-teknikk med 242'n min, og jeg må si at jeg er fornøyd både med resultat og service.

Prisen ble avtalt når jeg kom dit med bilen. Jeg hadde skrapt vekk all tektyl og fjernet asfaltplater på forhånd. Dette er å anbefale for da blir det billigere. Syra deres tar forøvrig ikke sparkel så det bør fjernes på forhånd vist man vet om noe på bilen.

Karroserier fra bs-teknikk blir sprøytet med en rusthemmende stoff som er bare å pusse lett over før grunning. Dette stoffet skal holde bilen rustfri i 3 uker såfremt den ikke kommer i kontakt med vann eller at den står i et veldig fuktig miljø.

DSC00348.jpg[/img]

 

hvorfor ikke galvanisere bilen når du först har den så ren eller zink dyppe den:volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt tanken, men det blir så mye kjøring. Det blir for dyrt også.

Får holde med epoxy. Ble ferdig med pussing og grunning i går.

 

har du egen prosjekt tråd på den bilen eller??? hvor mye koster det og galvanisere den da mye mer eller???:volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår