Bambo Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Bent har jo ikke 2000 B2 fanger. Men irmcher B1 fanger da. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Hei.. Har noen tips til nettsider med Opel Styling ? tenkt å handle meg framlykter og grill og sånne små ting.. Og hvor får jeg kjøpt irmcher B1 bakfanger? Finns det en billig kopi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 http://www.gatebil.eu Ikke å få irmscher fanger lengere, aldri sett no kopi av den heller. Kjøpte min for 1.5år siden til nette sum av 6300.- tror jeg det var. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Er de svarte lyktene til 2000kr noe å anbefale ? Hehe,selger ikke din du da?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Den selges nok ikke nei.;) Skal være helt grei lykter som selges der ja. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg