Næssen Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 På ekeberg markede i går, fikk jed hanndla meg dumpventil og powerfilter, ikke nytt, men i helt grei stand. Så har tatt fra hverandre dumpventilen og tatt en liten service på den, også pollert den til slutt med litt autosol.har også tatt litt autosol på filteret. Filteret er av merket ramair. dumpventilen, har jeg ikke peiling på hva slags merke er, noen som vet? Håper ikke det er biltema:P Ventilen plukka fra hverandre... Satt sammen og pollert opp:) Filteret før polering Etter polering:) Har også bestilt litt småting fra kimmit igjen:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Jøss, fikk jeg skrudd litt i kveld da :D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharealbassmachine Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 må bare si en ting! dette er rått!:D så denne tråden for første gang, et par dager siden, så nå skal jeg fader meg også ordne meg en 240:p har sett litt på finn å autodb men har ikke funnet no i min pris klasse enda:/ men det blir snart lønning så da blir det nok en bil til ettervert ja :D ! skal følge med mer her for dette er rått!! :D keep going! :p Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Det grenrøret ditt, er det det som blir solgt på ebay? Som alle klager på? Jeg trenger ett nytt grenrør, men klarer ikke å finne noen i Norge. Og alle klager jo på det som blir solgt på ebay.. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 må bare si en ting! dette er rått!:D så denne tråden for første gang, et par dager siden, så nå skal jeg fader meg også ordne meg en 240:phar sett litt på finn å autodb men har ikke funnet no i min pris klasse enda:/ men det blir snart lønning så da blir det nok en bil til ettervert ja :D ! skal følge med mer her for dette er rått!! :D keep going! :p Veldig Hyggelig komentar:) Ja, det må du få til vettu:) Gjør mitt beste:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Det grenrøret ditt, er det det som blir solgt på ebay? Som alle klager på? Jeg trenger ett nytt grenrør, men klarer ikke å finne noen i Norge. Og alle klager jo på det som blir solgt på ebay.. Det er jeg ikke helt sikker på, men tror det er grenrøret fra Kimmit.no, virker litt jalla det grenrøret her, kan se begynnelse på diverse sprekker, vis ikke det er sprekker allerede, men veldig fin pris på det da:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
real power Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 fått gjordt noe mer her da? dette blir det moro av når du er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Har skjedd litt, har fått skifta foringene i bakstillinga endelig, fått på frontfangern og listene over fangern, utenom det har det ikke skjedd så mye egentlig, må bare få mast mer på fattern nå,så han stikker til bt med bilen og får senkesettet godkjennt, håpa på å få i motoren veldig snart, men tviler på det:P er litt å gjøre på motoren før den er klar til å hives oppi også, stramme til toppen med moment, sette på regreima, sette på dynamo starter osv. tar ikke lange tiden det men,hehe skriver mest på volvoforum.no for tiden, men skal begynne her igjen, vis det skjer noe:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Stoppa opp her? :S Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Stoppa opp her? :S Nei.. har vel ikke stoppa opp akkurat.hehe.. Men oppdaterer mest på volvo car club, for tiden.. Har vel ikke skjedd så mye heller.. Har hatt bilen på forstillingskontroll, også, satt på hviteblinkers bak.. Hvite instrumentskiver. Og nå i dag. står bilen nedsnødd:P Blir måka fram i morra:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Rå prosjekt :) Når jeg får bilen hjem så skal jeg begyne å jobbe skikkelig jeg å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Rå prosjekt :) Når jeg får bilen hjem så skal jeg begyne å jobbe skikkelig jeg å :) Takk:) Det er bra:) Hakke vært så mye jobbing her i det siste da..hehe. men,men! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Nye Forsterka puter fra pedersen:) Også en kondensator.. Og forsterker, Forsterkeren ser helt jævlig ut.. så noen som har erfaring med å pusse opp forsterker?hehe.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Jaja.. en update da faktisk xD AT motoren er blitt satt i.. men dessverre ubrukelig turbo:/ spytter olje, store sprekker på eksoshuset osv.. så driver å leiter etter ny T3/T4 turbo, vis noen har, skrik ut:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Ble jo bra. Bare få ny turbo nå så funker det vell som fan :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg