Baufish Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Har vært på utkikke mellom noe som er raskere enn den daffe mopeden min, og billigere i drift enn den tørste mondeoen. Surfet litt rundt på bla finn.no. Fant litt av hvert, men ikke noe som var direkte spennende, før denne dukket opp. Sinnsyk fet! Hva syns dere? Håper det går ann å få skilter på den da, ellers er det liten vits å ha noe sånt bare for å kjøre på bane. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Skeptisk! Virket litt rart mht pris vs utseende. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Skeptisk! Virket litt rart mht pris vs utseende. Kan være det mangler en null? Uansett så burde det vært større motor... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Blir vel + avgift ved registrering. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Hehe, den så jo ut som en dass. Også går den som en dass også. Ville faen ikke ha kjørt rundt på det der om eg hadde fått betalt for det :P Er dessuten en kina-replica-atv-dass også :D Nei, heller bedre med ekte vare. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 at det ser ut som en dass for være opp til deg. Jeg deler hvertfall ikke ditt syn. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Ser ut som noe fra "Korean Batman" :D Nei, legg heller pengene i noe du VET fungerer du... Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 at det ser ut som en dass for være opp til deg. Jeg deler hvertfall ikke ditt syn. Du bør kansje lete etter noe annet hvis du skal ha skilter, ville eg fram til :) Kan godt være at mange synes den er "fet", men den er ikke skiltbar. Blinklys+speil+bremselys + avgifter og vips, du passerer 30.000 + sykkelen, så da er du oppe i nesten 50.000.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Du bør kansje lete etter noe annet hvis du skal ha skilter, ville eg fram til :) Kan godt være at mange synes den er "fet", men den er ikke skiltbar. Blinklys+speil+bremselys + avgifter og vips, du passerer 30.000 + sykkelen, så da er du oppe i nesten 50.000.. Hvis du ser på bildene, så er det både speil, blinklys og fram- og baklys. Når jeg går inn på toll.no sin side om "Kalkulator: innførsel av kjøretøy" så kommer reg.avgift på 15 326,00. Legger man dette til kr 16 000, så ender man på 31 326kr. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Jeg vil også ha en sånn! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Hehe, den så jo ut som en dass. Også går den som en dass også. Ville faen ikke ha kjørt rundt på det der om eg hadde fått betalt for det :P Er dessuten en kina-replica-atv-dass også :D Nei, heller bedre med ekte vare. Men så kjører du VAG og bofors og da:worshipnissan Syns ikke 30 lapper for noe sånn er en upris men...Stå på..tøfft kjøretøy Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 kjøp heller no ordentlig ja. prøvde en 400ccm her om dagen, husker ikke merke (suzuki eller noe) men den var det i hvertfall skilter på, dro den på bakhjulene som ingenting, det var gøy!!! Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 ingen grunn til å tvile noe på kina varer, vet om mange som kjører viking eco scooterne, og ja de går som en dass, men at det er millioner med feil er det ikke. Syns den ser helt blod rå ut jeg, aggressiv sitte stilling og utseende var kult. Men, den har ikke sideblinklys, i alle fall slik jeg ser det. Vet du hva, det er bare å si til han soms elger at han skal ordne alt for deg og at du vil kun kjøpe den hvis det er med hvite skilter. Så avtaler dere en pris i mellom dere og vips, ferdig meed den saken. Men har du lov å kjøre en slik? Du må nok ha A-klasse på førerkortet for den der. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 a-klasse? Hvorfor? Alle andre 4-hjulinger kjøres på b :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Doningen var nå rå i utseende ! Bare så synd motor ikke matcher utseende. Tror ikke jeg hadde kjøpt den til hverdagsbruk, heller bare til og ha ståendes og lufte på en partre fine sommers dager ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg