Ols3n Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 hei jeg har akkurat overhalt min g lader, å nå har jeg ca kjørt en månede.. å begynte å fuske + at det kom olje røyk fra eksos + mye olje i motorrommet.. åpnet på begge sider av ladern å det ligger olje både i luftfiltret å røret til ic... hva kan det skyldes ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Ovehalt selv? Tipper det er en simring som lekker olje. Har du truffet turtallsperren? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ols3n Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Har ikke overhalt selv nei... ikke som jeg kan huske har kjørt ganske pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Send den tilbake til den som har overhalt for en sjekk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg