Gå til innhold

08 VW Fox "The black Beauty"

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Da var tiden inne for å handle seg ny bil. Falt for denne typen bil når såg den i Portugal for 2 år siden. Da tenkte eg slik en må eg ha. Fant jo ud at de ikke ble solgt nye i norge. Da måtte me nok til det store utlandet å finne en. Fikk hjelp av en bekjent å finne en i Tyskland. Bilen stod i Oldenburg. Men blir hentet av en bekjent av han eg kjenne og kjørt til Bremen. Der står den klar å venter på meg, men alle papirer ordnet og med prøveskilt.

 

Her er litt info om bilen.

- 2008 modell registrert i oktober 2007

- kjørt 3000 km

- 1,4 tdi 70 hk

- Farge Black Magic

- ABS

- Airbag x4

- Alufelger 15"

- El. vindu

- Happich bakruter

- ESP

- El. speil

- Climaanlegg

- Kurve/tåke lys

- Radio/CD/MP3

- Servo

- Varme i setene

- Sentrallås

- Varme i speil

- Komfort pakke

- Vinterpakke

- Stylepakke

- Variopakke

 

Hele baksetet går på skinner så du kan justere hele baksetet lengre frem og bak alt itte om du trenger større bagasjerom.

 

Her er noen bilder fra annonsen.

128956803_1.jpg

128956803_2.jpg

128956803_3.jpg

128956803_4.jpg

128956803_5.jpg

128956803_6.jpg

 

Da var bildene for denne gang lagt ud. Når eg har fått bildene fra kamera til pcen. Så kommer bilder far turen for å hente bilen.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kommer noen bilder fra turen ned 2. mai. De reisende var meg, dama og han svigerfar. Flyet gikk fra Sola klokken 07.30. Så måtte me mellomlanda i København før flyet to oss til Hanover. Dette her møtte oss på stripa på flyplassen. Hmm slikt har me ikke Norge. :)

briti001.jpg

 

Der ble me henta av privatsjåfør, som stod me navne lapp. ;) Så han kjørte oss til Bremen der bilen stod etter den hadde blitt henta i Oldenburg. Så når me hadde hente bilen hos Höper så måtte me ta en tur i bilen og skikka litt rundt. Kommer litt bilder fra der under her.

 

Me måtte ha litt diesel på bilen. Da ble det å fylle på Essostasjonen som Mr. Höper også eide.

briti005.jpg

 

Der stod denne flotte drømmebilen.

briti004.jpg

briti002.jpg

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte me se og handle litt der nede. Altså noe annet en bilting. Dama va også me på turen, så hu måtte jo ha seg noe nytt.

briti038.jpg

Med trikken som gikk midt i handle gata.

briti040.jpg

 

Da var dag 1 over, så nå reiste me tilbake til Hotel Höper for å slappe av. For det blir nok tidligt opp i morgen for å ta hjemreisen.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var der avreise dag. Måtte bare in en tur for å si at me reiste for denne gang til Mr. Höper at me ses sikker snart igjen. (Dette er jo 3 turen på en halv år). Så her er noen bilder av det nye gliset mitt som eg reiste ned for å hente.

briti052.jpg

briti054.jpg

briti057.jpg

briti053.jpg

 

Demme farge rike poloen stod utenfor der så måtte bare ha et bilde. Eg syns faktisk disse er litt kule eg.

briti056.jpg

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det avgårde på autobanen så såg me en rekke med gamle amrikanere. Eg syns denne var kul eg.

briti061.jpg

Det var noen bak oss som var litt irriterte når me fant ud me sko ta bilde av denne da. Men eigeren smilte bare å vinket han.

 

Her er modell av båten me sko ta hjem.

briti069.jpg

 

Da var det et bilde av slitte meg på båten.

briti072.jpg

 

Da var det bare tollerene igjen. Det gikk bra når det endeligt ble våres tur. For de måtte ta alle lastebilsjåførene først. Så når det endeligt ble våres tur så ville selvfølgeligt ikke dataen. Da begynte eg å bli lei. Det tok 2 timer fra me gikk inn døra hos tollerene til me var ferdige. Det var historien om denne turen. Håper det var noe kjekt lesestoff og bilder. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Da va felgene bestillt. Siden så usikker på felg dim eg ska gå for, ble det bare noen billige felger. Så ble det heller ikke noe unikt men en så helste alt for vanlige felg. Men her er felgen:

0055_Felg_GST006_RS8_large.jpg

Så da ble det A8 7,5x17" Et 35, med 205x40x17 dekk.

 

Ska få tatt noen bilder så fort eg får de på og været er greit til å ta noen

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår