Gå til innhold

NOK et MEGAstreetmeet (premieutdeling,grilling,konkuranser)

Ranger emnet


Nico_19

Anbefalte innlegg

Hei, jeg informerer at vi i street-garage.com arangerer ett MEGAstreetmeet på jessheim bak xxl bygget. forrige treff ble utrolig bra og har fått forespørsel om vi kunne lage fler. nå Kommer det: 9 august kl 18:00 bak xxl bygget, avreise shell strømmen 17:30.

 

VIKTIG: LES OM TREFFET 9 AUGUST

http://www.street-garage.com/index.php?option=com_content&task=view&id=105&Itemid=124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leste nå hva som stod på Street Garage siden, lurte litt på hva vitsen med å skrive at det blir burning og grilling og sånt der? Neppe så populært? Nå vet vel flere enn meg at det er litt mer enn oss bilinteresserte som leser på dette forumet, politi også med andre ord, nå vet jo ikke jeg om dette her er avtalt med de som eier tomta men det går jeg egentlig ut ifra at det ikke er. Sjansen for at snuten kommer er jo kanskje en smuuuule stor da når sånt blir skrevet. Alle vet jo at disse treffa er jævlig kule helt fram til snuten kommer og alle ender alltid opp med whine'e om at dem ble kasta bort og sånt, kanskje en idè å la sånne ting gå over sms og sånt isteden? Bare en liten tanke fra min side ;)

[ ] Peugeot 605 2.0i, 1991

[x] Nissan Bluebird 2.0 SLX, 1986

[x] Citroen BX 19GTi, 1991

[x] BMW E30 318i, 1983

[x] Volvo 240 2.0, 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler liksom at det blir like lurt som å kjøre inn p-plassen på politistasjon å burne liksom. Personlig så kom ikke jeg før nesten alle hadde dratt på forrige meet der oppe og jeg har ingenting imot street meet og burning, men jeg tror at det ville vært lurere å funnet et sted litt mere øde enn plassen utafor et lager som ligger rett ved veien. Spesielt med tanke på at det faktisk er Jessheim det er snakk om så vet alle at snuten ikke er så glad i sånt. Synes det er fint at noen gidder å prøve å dra igang meet for det som regel alltid fett uansett hvor mange det er men når man tenker over det så er det vel ikke så rart at ''rånerne'' har dårlig rykte?burne, grille og ha konkuranser på en plass som ikke er ''vår''? Sier seg litt da gitt...Mye bedre å ha skikkelig meet's som det på Gardermoen for et par år siden, lovlig burning osv. Har jo sett at folk har prøvd å få det til flere ganger men aldri fått politi med på burne delen. Sånn er det... Dere kan jo tenke dere selv hvor fort snuten faktisk kan komme seg dit?er jo 1 min unna motorveien. Er vel noen som ikke er så høye i hatten når dem står der da midt på plassen med 7-8000rpm med tungt høyre bein og marsmallows på grillen ;) Men men, tut å kjør :D

[ ] Peugeot 605 2.0i, 1991

[x] Nissan Bluebird 2.0 SLX, 1986

[x] Citroen BX 19GTi, 1991

[x] BMW E30 318i, 1983

[x] Volvo 240 2.0, 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo : VI HAR LOV TIL Å STÅ OG BRUKE PLASSEN!

 

Så da burde det jo gå bra da,hvis det medfører riktighet.

Tar vel turen selv

 

Greit man har lov til å stå og bruke plassen.. Men tror nok ikke det vil si at vi FÅR LOV til å burne nei :S Det tilater nok ikke Onkel Blå nei :P hehehe

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel en tur fra drammen også..

 

MEN.. hadde vært jævlig fint om dere ikke hadde drag rett ut i gata ass.. skremte jo livet av folk sist.. når det plutselig kom 2 biler i hundre og hælvete ...

 

Enig der.. Synes det var faktisk litt stygt gjort egentlig :S

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit man har lov til å stå og bruke plassen.. Men tror nok ikke det vil si at vi FÅR LOV til å burne nei :S Det tilater nok ikke Onkel Blå nei :P hehehe

 

 

Såså lille frøken detektiv...

Jeg er "litt" eldre ;) en de som liker å ødlegge for alle andre ved å herje,grise etc etc

 

Jeg mente seff at det ikke burde være noe problem å stå der. Ikke leke bajas

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså lille frøken detektiv...

Jeg er "litt" eldre ;) en de som liker å ødlegge for alle andre ved å herje,grise etc etc

 

Jeg mente seff at det ikke burde være noe problem å stå der. Ikke leke bajas

 

Hehe! :D Da skal jeg si meg enig med deg :) For når folk leker helt bajas, vil nok Onkel Blå komme å jage oss vekk :(

Håper folk tenker litt over det slik at vi slipper det :)

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo : VI HAR LOV TIL Å STÅ OG BRUKE PLASSEN!

 

Så da burde det jo gå bra da,hvis det medfører riktighet.

Tar vel turen selv

 

Jess, NÅ står det det. Det gjorde det ikke med en gang ;)

[ ] Peugeot 605 2.0i, 1991

[x] Nissan Bluebird 2.0 SLX, 1986

[x] Citroen BX 19GTi, 1991

[x] BMW E30 318i, 1983

[x] Volvo 240 2.0, 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår