Gå til innhold

landsfinale åpen 08

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må også si jeg gleder meg til å se kjøringa til Vegar på Landsfinalen' date=' hvis han kaller det han gjorde i dag for å "puttre" rundt... ;-)

Gikk jo styggsvært det helt til regnet kom.. Hehe

Starta dagen med 2 heatseiere og endte den med 3-hjuling på pallegafler..[/quote']

 

ja får vente å se ossen det går i lf da.. sattser på puttring der og jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva det blir til. Skal ihvertfall væra med. Planen var å bygge Vectra 2000, men da jeg ikke har begynt ennå pga mye jobbing så dropper jeg det. Har en Micra som er nesten klar som jeg vurderer å bruke. Eller kanskje det blir retting og ny motor i Ascona C'n innen den tid så kan man bruke den. Uansett, jeg skal væra med å kjøre, men ikke væra med og kjempe om seier'n trur jeg.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle de trim-stripsene Ascona'n din fikk av meg i helga' date=' funker den fint på LF veitdu! :thumb[/quote']

 

Ja og racing kabelskoa jeg fikk! For ikke å snakke om taksenkinga og all patentbåndet og teipen! Brukte nesten en hel rull teip :p

Fuska nesten ikke en eneste gang i hele helga! Gikk reinere enn kildevann!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur detta kommer til å gå enda dårligere en forventa for min del, sliter plutselig med å få inn 2.gir:(

tar den med på jobben i morgen for å ta forstiling kontrol, så en tur i brekka for å se åssen girproblemet er å kjøre med...

 

broder'n droppa kadett planene, tar gromegaen istedet...

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur detta kommer til å gå enda dårligere en forventa for min del, sliter plutselig med å få inn 2.gir:(

tar den med på jobben i morgen for å ta forstiling kontrol, så en tur i brekka for å se åssen girproblemet er å kjøre med...

 

broder'n droppa kadett planene, tar gromegaen istedet...

 

får tro att det ordner seg da.. du har vel andre biler du kan bruke oxo? kjøpte meg bil på elverum i helga. så eg kommer i latsaab.. la inn bud på en ascona b oxo men den fikk eg selvsagt ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du får i stand go-cart'n din ole, hadde vært artig å sett den...

 

jeg kommer kanskje til dokka med non kroner i lomma etter som Bryhn klarte å miste bilen min på kongsberg. hahaha. 7 bud og selvfølgelig ingen egne bud., aldri vært så mye som ett eneste ett ellers men når han ligger bak med den et par heat og 2 heatseiere da forsvinner den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tokk forstiling kontroll i dag, aldri sett så mange røde tall noen sinne, + at de var jo så lankt på utsiden av hva de skal vere, eneste jeg fikk fiksa spisinga og den måtte jeg grov justere først for å få instrumentene til å treffe verandre hehe

 

aremark for test kjøring i morgen håper jeg:)

 

hakkandegalin: har ingen andre biler for øyeblikket jeg gitt

(eller klare da)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår