Gå til innhold

landsfinale åpen 08

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

noen her som skal kjøre der?

er kansje bare amundsen og jeg som er gamle nokk??

hva kommer du med for grom vogn i år da?

 

noen som skal dit for å se da?

 

noen som har hørt om noen fæle biler som kommer?

 

jeg å broder'n hadde en drømm om å komme med var våres astra gsi 2.0 16v, men det viste seg at de var håpløse å få tak på:(

 

så san det ser ut nå so kommer jeg med en corsa b worldcup

og broder'n med en kadett c 2.2i, men da er vi i vertfald med;)

 

jeg fikk noen bra plaseringer med den bilen på sommerfestivalen i brekka, så er jeg rikti heldig med hvem jeg kommer samens med i inledende så kansje jeg klarer å, hmm tja, i vertfald lukte på en finale, så sant bilen holder da, slet i alle hita på aremark med den, men skal på opel for å finne ut hva feilen er nå, motor lampa lyste hele uka se, morro med ny moderne bil? hehe kan ligsom ikke se om bensin filteret er tett eller at stiften har klappa sammen lengre, hehe

 

 

broder'n har jo kjørt kadett hele sesongen i rcn (dåg et par ekstra hester da, hehe) så han trur jeg faktisk lit på,,

er jo litt garasje fikks i den motoren, men lankt unna en vinner bil, muligens på et vanlig stevne

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Visst er jeg gammal nok, men stiller ikke til start av den enkle grunnen att jeg slettes ikke er kvalififisert på noen måte! Hehe

 

Men, selvsakt skal jeg iveien for å se på! :-)

 

Har hørt rykter om att det skal komme minst 2 trimma biler dit, så det skal bli spennende å se hvem av dem som kommer først i mål! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst er jeg gammal nok' date=' men stiller ikke til start av den enkle grunnen att jeg slettes ikke er kvalififisert på noen måte! Hehe

 

Men, selvsakt skal jeg iveien for å se på! :-)

 

Har hørt rykter om att det skal komme minst 2 trimma biler dit, så det skal bli spennende å se hvem av dem som kommer først i mål! ;-)[/quote']

 

mente du var gammel nokk, men var ikke sikker, hehe

tenk om du ikke hadde vert det, da hadde du blitt sur da, hehe

 

to trimma biler ja, det blir jo artig, hehe

 

 

 

lille klovn: tengte du på hvit med rød å blå stripe?

ekke gromt det da;) hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Alder er noe man får gjort fint lite med...

 

Er skuffende få fra NMK Ringsaker i år som har klart/giddet å kvalifisere seg av uvisse årsaker. Men, er vel "kremen" som har fått det til, så jeg får være lokalpatriot jeg også vel.. :-)

 

Har blitt vunnet på Vinjarmoen oppigjennom med hekkmotor, framhjulstrekk og bakhjulstrekk, så der er alt åpent, mener jeg. Men, skal benyttes alternativspor oppå der mener jeg å ha lest meg frem til, så nytter ikke å putre rundt om man ligger forrerst værtfall. Er lakt asfalt i omtrent alle innersvinger , så om man er henvist til yttersving, er det fort gjort å bli etter om man kjører bakhjulstrekker tror jeg. Jeg har bare kjørt fremhjulstrekk der siden de gjorde om bana si, og det var veldig effektivt der værtfall.

 

Men, er løp der i mårra så da får vi kanskje en liten pekepinn da på hvordan dette blir? Får bare håpe det jævla regnet holder seg unna da, så vi får se skikkelig kjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke plass på løpet som er i morgen jeg, fikk vite om det litt vel sent:(

 

har foresten ikke kjørt der oppe på mange år.. (var vel på kval løpet 06)

og den gangen kjørte jeg en bil som jeg ikke fikk til å få fine starter med og ble ligende etter og fant da ut at denne banen var vaneskli å kjøre seg opp på som du nevner 67 144...

så håper på kunne ta igjen noen i alternaltiv sporet vis det samme skulle skje igjen nå;) men har aldri kjørt detta sporet før da:/

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du flink til å kjøre riktige spor, så er det faktisk noen fine forbikjøringsmuligheter der.. Du husker kanskje den S-kombinasjonen på asfalt der? Er du god til å kjøre, kan du fort ta deg opp fra bakerst til først om alt klaffer.. Hehe Så flere som fikk til det i dag, og folk har gjort det før.. Men, er enklest med FWD selvsakt.

 

Hva kommer du med da, Ole? Eller er det en dypt bevart hemmelighet? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår