Gå til innhold

landsfinale åpen 08

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo takk daniel! det trenger jeg!!

var å trenna med corsaen og den fjuska verre en noen sinne:(

vert på opel i dag og teca den, det viste seg å vere fordeleren som var gåend, har bytta den nå, men vet jo ikke om det er noe mere galt...

flått med nymoderne biler??!!, kan jo ikke finne ut av feil selv, må på opel, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei du ole, du får komme deg tilbake til 70tallet du, kadett c å litt sånn så blir det nok bra.. hehe.. neida, skal jo funke bra den der. håper du får alt i orden og det går feilfritt, morsomt å hvertfall fullføre heat'a sine å evt med litt flaks kjøre fra no værstinger OG LE AV DET ETTERPÅ. hehehe.

 

MAL ORDENTLIG NÅ A MAGNUS. hehe. godt å høre du er klar sånn nogenlunde da:D.

 

tenkte jeg sku dra opp en tur med en sånn merkelig konvolutt som jeg tenkte jeg sku gi bort til en som ville donere bilen sin til meg serru. håpe det er no nedtrimma gnagere med hekkmotor jeg kan kjøpe da veitdu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAL ORDENTLIG NÅ A MAGNUS. hehe. godt å høre du er klar sånn nogenlunde da:D.

 

Mal ordentlig? Gjør jeg ikke alltid det a? Sikter du til en grunningsgrå og rosa fargekombinasjon? Om du ikke syns den var no får jeg håpe du overser meg til helga :p

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en liten tøysare, grunning er før lakk men den missforsto du?. hehe..

 

joda magnus, du maler så fint så:D.. bortsett fra den rosa fargen altså..

 

Nå blir det ihvertfall rosa!! Og Saab! Lille riskokeren sa takk for seg allerede på trening i dag så.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår