-kaje- Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 (endret) Har da tenkt å begyne på golfen min, som er en 86 mod. CL 2 dørs. Mulig det blir noen uker til den første oppdateringa siden lønninga ikke kommer før om ei uke å da enda ei uke før det kommer deler. Det jeg har planer om å gjøre er: Senke den 40/40. (bestillt så kommer i løpet av uka) 90 fangere. (kjøper nye hos NBS tenker jeg) Clean grill med Smoke AngelEyes lykter og lyktesenk. G60 breddere. 90 dører. Sota blinkere forran å på sidene. Baklykter. (er ikke sikker på hvilke, noen forslag?) Sveise bakluke. (veit ikke om det blir hele eller bare litt) Fjerne den rusta som er på den. (kanaler og hjulbuer) Lakkere den. (matt svart) Og felger. (veit ikke helt der enda, kansje 5 eika compomotive 16" eller borbet a 15") Men lurer på en ting anngående g60 bredding, må man ha lista som går langs døra når man har g60 bredderne? ser ut som dem på tmtuning.com har brgynt på den lista på en måte. http://tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1627 Ett dårlig bilde av den. Skall ta noen bedre i morra. Endret Mai 13, 2010 av -kaje- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 I dag har jeg ribba bilen for grill, lykter foran og bak, fangere og visker å allt på bakluka. Seinere i dag skall jeg prøve å montere bakluke åpnere så mulig en liten update på de i kveld eller i morra. Noen bilder av hvordan den står nå. er dårlig kvalitet men. Også lurer jeg på en ting, skall ha 90 fangere på den, må jeg bruke den bjelka som er foran å bak på den nå som di gammle fangerne satt på? Trur det blir nye fra NBS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Gralla med fresh bil =) ta godt vare på den ;) besøk disse trådene : http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=13136 http://www.bilforumet.no/golf-ii/82835-se-l-r-inspirasjonstr-d-ii.html Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Grattis med bil da:) Et lite tips, hvis du kryper under bilen både foran og bak så skrur løs bjelkene til fangerne, istede for å kneppe av alle clipsene, blir mye enklere å både demontere og montere.. Det er tre skruer på hver side, IKKE skru ut den i midten, da får du vondt i hodet.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 I dag blei jeg nesten ferdig med baklukeåpneren, bare litt justering på wiren igjen:) Er ikke så mye å se men:P Også har jeg fått tak i en strøken 90 fanger bak som jeg henta i dag:) Så da venter jeg bare på senkesette som kommer i løpet av uka:) Så blir en update når det er satt på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Bestillte lit snacks akkurat nå :D Emblemfri grill (enkel) Crystal/sota angel eyes hovedlyker. Klar sotet/rød baklykter. Badlock list. Sota sideblinkere. Også en del anna stæsj :) Kommer bilder så fort jeg får tinga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 bra saker :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Å da hadde jeg bestillt 90 fanger med 16v gti leppe hos NBS også:) Noen som veit hvor jeg kan få tak i g60 bredder og skjørt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Å da hadde jeg bestillt 90 fanger med 16v gti leppe hos NBS også:) Hva måtte du betale for leppa under 90-fangeren fremme? Regner med at denne går an å få tak i separat? Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Hva måtte du betale for leppa under 90-fangeren fremme? Regner med at denne går an å få tak i separat? 500,- for venstre og høyere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 500,- for venstre og høyere ;) Kan du PM meg delenummeret? Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Var på posten nå ista å henta grillen og litt anna stæsj. Har også tatt ut den matta baki bilen å vaska hele gulvet, skal legge dempematter der så snart været blir bra. Blir også ett lite anlegg baki der tenkte jeg. Bilder av det kommer når det blir bedre vær:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Dette blir bra:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atxleet Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 gratulerer! blir bra :) Siter Corolla 1,3 dx golf 2, 1987 1,8 Honda x8r valentino rossi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 I dag fikk jeg senkesette:D Mulig det blir skruing i helga så blir en bedre update da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg