fastone Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Hei Vurderer å bytte spiller i bilen og har et spørsmål i den forbindelse. Må jeg bytte ledningssett og den kasse som spiller sitter i? Har en Blaupunkt RD148 Modena i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Om bilen ikke er en museumsgjenstand, så har du mest sannsynlig et par ISO-kontakter som er til spilleren. Da er det bare å plugge de i den nye spilleren, så er det i orden. Når du kjøper ny spiller, følger det med innfestningsramme. Så du tar bare bort den gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Det er ISO-kontakter. Bilen er en 98'. Takker så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 i min camry fra 1986 fant jeg boka om 'stereo'n i den liggende i hanskerommet, med koblingsskjema =) så da var det jo ikke noen sak å gjøre den om til iso :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 er ikke sikkert du trenger å bytte ramme heller. prøv og så om det funker Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg